Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: mrcheef #16359:
Zjavne dôjde k zmene liniek kvôli tomu, vyzerá to na "prestupný" uzol pri Hviezde 😁
Reakcia na: henko151 #16356:
Palackého sa dá obslúžiť ale bude to kolotoč, ak to podľa tohoto postavia. Zo stanice vyjdú autobusy rovnako ako dnes na Štefánikovu. Pri Elizabeth ale musia ísť doprava do podjazdu na Sihoť. Za železnicou doľava na Mládežnícku a potom zasa doľava do nového podjazdu až prídu znova k Elizabeth na križovatku, tentokrát už zo smeru ako prídu 4, 8 a 11. Koľko takéto kolečko zožerie času navyše a spáli vzkm ?
Reakcia na: henko151 #16356:
Vidíš, aj to je pravda. Napokon vjazd do Štefáničky je štvopruh od Žiliny a od Tatry len 2. Mne príde málo "jednopruhové cesty", dnes nestačia 4, čakal som že to bude 2+1 v každom smere (2 autá a 1 buspruh).
Reakcia na: draxter #16353:
Už mám odpoveď z mesta:

Ide o nasledovné autobusové zastávky:
Autobusová stanica (tu to má zmysel vzhľadom na rekošntrukciu?), Hasičská obojsmerne, Gymnázium, Legionárska obojsmerne, Saratovská otoč, Cintorín Juh, Gen. Svobodu, Mateja Bela smer centrum, Nemocnica smer centrum, Park Úspech, Dolný Šianec, Obchodná akadémia/Sihoť IV smer centrum/.
Zastávka Braneckého bude mať zvlášť led informačné tabule v rámci rekonštrukcie pešej zóny Hviezdoslavova.

Tak už len nech to je čím skôr.
Reakcia na: draxter #16355:
Oveľa viac ako táto križovatka, ktorá mi nepríde nejaká zlá ma zaujalo, že neviem ako chcú riešiť obsluhu Stanica - Hasičská. V projektovej dokumentácii vidieť, že Hasičská a Palackého budú jednosmerné (Hasičská na stanicu, Palackého zo stanice). Zo stanice na Palackého neni žiaden odbočovací pruh, novozriadenú zastávku na Palackého (náhrada dnešnej Hasičskej smer Gymnázium) dokáže podľa súčasného projektu obslúžiť len 4,8,11. Ak som niečo prehliadol, pokojne ma opravte, no neviem si predstaviť že linky zo stanice budú stáť až na Gymnáziu.
Reakcia na: mrcheef #16354:
Díky, našiel som niečo, čo považujem za nevhodné riešenie, pripájam v prílohe - len jeden pruh bude na "preložke" pri trati (teda smer z Hasičskej na Električnú), čo je málo:
Reakcia na: draxter #16352:
Niečo je tu https://www.opii.gov.sk/strategicke-dokumenty/studie-realizovatelnosti/studia-uskutocnitelnosti-i-61-trencin-prelozka
a tu aj s videom aj vizualizaciami, je to staršie https://trencin.sk/samosprava/uzemne-planovanie/trencin-si-ty/ - Návrhy dopravných riešení v Trenčíne, jún 2020. Zaujímavé je plánované zjednosmernenie Hasičskej po postavení preložky I/61, kedy sa na Palackého aj Hasičskej vybudujú bus pruhy a má vzniknúť pri Hviezde centrálny prestupný uzol MHD+RAD.
Dobry den, kedy budu umiestnene elektronicke odchodove tabule MHD na zastavky? Kolko ich ma byt a kde budu umiestnene? Dakujem.

Odpoved: Miloš Minarech, útvar mobility, 20.5.2025
Aktuálne sa pripravuje projektová dokumentácia pre elektrické prípojky k LED elektronickým tabuliam. Ide o štrnásť týchto zariadení a budú umiestnené podľa vyťaženosti spojov a liniek MHD v rámci územia mesta Trenčín.

- to je tajné, že kde budú? Myslím, že asi vyťaženie "spoja" nerozhoduje, a ak sa pripravuje dokumentácia, tak už musí byť jasné, ktoré zastávky to sú
Máme niekde nejakú grafiku k tomuto?
"Električná ulica má pokračovať od križovatky pod starým cestným mostom poza Štatistický úrad. Tam sa chynoranská trať posunie smerom k hrádzi, aby tam vošla preložená cesta. Tá pôjde tesne popri chynoranskej železničnej trati. V centre sa zahĺbi, aby ľudia ponad ňu vedeli prejsť."
- je úžasné, že nedávno postavená trať sa zase bude posúvať...
- zmestí sa tam štvorprúdovka? Závisí to od toho, kde bude "podpera" mosta a aj či sa hrádza nejak bude posúvať tiež
Reakcia na: milan007 #16348:
áno, mohlo sa odstavenie vozov dohodnúť inde
Reakcia na: Michal Mazánik #16343:
Však presne preto som sa pýtal, či celú bývalú zastávku Družba bolo pôvodne nápad obnoviť. Stále beriem, že zastávka nie je parkovisko.

Ja len dúfam, že "nová" stanica bude pre dĺžky vozov dopravcov dostatočne vhodná, svojho času len 4 stojiská vyhovovali kĺbovým vozom pri predchádzajúcej verzii.
Reakcia na: milan007 #16348:
Viem, že sa riešilo, aby busy neparkovávali na zastávke Sihoť IV, lebo blokujú zastávku a jazdný pruh. Asi to je už vyriešené s dopravcom. Tak rovnako nechápem, že toto isté nešlo vyriešiť s dopravcom na Dlhých Honoch.
Reakcia na: draxter #16346:
Takto som to myslel tiež. Parkovať v zastávke - to je to, čo sa malo odstrániť. Nie zrušiť zastávku pre RAL
Reakcia na: TomoSK #16342:
Aký problém s PAL tam bol? Práveže žiaden, teraz sa vyrobil. Problém bol z pohľadu predpisov zákona o cestnej premávke, ktorý sa neriešil.
Reakcia na: TomoSK #16342:
Prečo si opäť zamieňame problém "parkovania" busov v zastávke so zastavovaním? To je úplne iná téma a tak sa k tomu malo aj pristupovať. Lebo výsledné riešenie je zlé, proti logike integrácie a proti cestujúcim. A presne toto na tom ja kritizujem, ak pozorne čítaš, lebo zjavne státie RAL a MHD v jednej zastávke je jav ŽIADUCI.
Reakcia na: Pablo #16344:
jasné, v pohode, ja len že obrázok ukázal jasne 🙂
Reakcia na: draxter #16340:
Osobne som to videl nazivo ale nepocital, vychádzal som z dovodovej spravy.
Reakcia na: draxter #16341:
Ak by sa zrušilo len 10 parkovacích miest, na zastávku by sa vošiel maximálne 1 autobus. To znamená, že ak by tam jeden autobus trávil prestávku a medzitým by prišlo ďalšie vozidlo, musel by zastaviť na ceste, blokovať premávku a ľudia by nastupovali z vozovky. Takisto by zastávka nepostačovala v prípadne, ak by sa napr. objednávateľ RAD rozhodol v budúcnosti nasadzovať aj vozidlá väčších dĺžkových kategórií, než sú súčasné MIDI busy. Takže práve tomuto riešeniu by chýbal akýkoľvek koncept.

Zastávka na Jilemnického bude mať 40 metrov a s prehľadom tam naraz môžu stáť 3 autobusy RAD pri aktuálnych dĺžkových kategóriách.
Reakcia na: draxter #16339:
Problém s prímestskou na Dlhých Honoch bol aj dávno predtým, ako sa tvojimi slovami "prepchala" MHD. Skutočne nie je normálne, že na ulici pred základnou školou sa ráno pred začiatkom vyučovania postaví do jazdného pruhu prímesto a plní funkciu štupľa. Aj keby tam nechodili žiadne autobusy MHD, tak to je problém.

Navyše, ak tam ten autobus stojí, ľubovoľný spoj MHD potom musí zastávku obslúžiť buď na prechode a dúfať, že pri obchádzaní prímesta netrafí zadkom lampu, alebo už pred prechodom.
Reakcia na: Michal Mazánik #16335:
26 pri Družbe? Už v príspevku #16334 na fotke je to max 10. Či úplne to celé malo byť zastávkou ako kedysi?

Ja som z týchto "ťahov" so zastávkami sklamaný a prekvapený zároveň, lebo tu necítim žiadny koncept zo strany objednávateľov. Ale len presun horúceho zemiaku z A do B. Takže dnes stoja RAL na Legionárskej a odtiaľ sa pôjdu krútiť 2 ulice na Jilemnického?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.