Reakcia na: TomoSK #16078:
To teda nema rovnake parametre ako J. Derku, keby povies podobne, som to ochotny este akceptovat. Ma podobne parametre do cca. polovice, potom uz sirka komunikacie daleko vacsia. Tak isto nezanedbatelny rozdiel je v tom ze na Hanzlikovskej je zastavka - domaci z toho profituju, na J. Derku nieje nic.Neviem ci vies ale za tych 20 rokov bolo tych staznosti a peticii viac nez mraky - najnovsia ohladom osadenia znacky 30km/h ktora suvisela aj s MHD. Tak prosim neprifarbuj si tu, ze inde je to take iste a ze sa nic nedeje, ked to nieje pravda.
Derku je prepal mimo, vysledkom je toto vsetko co sa deje. Hold ale ked DnP je extra bigotna v tvrdeniach, asi sa inak neda.
tomas153cv
A zaklincuje to tym ze koli prejazdu po statnej ceste by bolo treba navysit kapacitu materialnu i ludsku(bus i sofer)? Co je toto za nezmysel? Ved v Opatovej je takmer vzdy prestoj, ktory je pod 10min a teda sa rata do casu jazdy vodica, tento cas sa da teda vyuzit na zvysenie casu prejazdu na drvivu vacsinu spojov pokial by to bolo realizovane po statnej ceste a stale to obsluhuje ten isty vodic a ten isty bus.
A vysvetli mi niekto, preco v jednom bode DnP povie ze su viazani zmluvou s mestom a dalsom bode Ing. Matejka povie : my sme si nieco odsuhlasili a je to inak? A my nevieme DnP zaviazat?