Reakcia na: milan005 #15619:
Plus ešte jedna nevýhoda by bola, že L11 cez stanicu nechodí, L16 by musela kvôli viazanosti s vlakmi obojsmerne. To by znovu predĺžilo jej jazdnú dobu a presnosť, ktorá už tak kolabuje kvôli pokračovaniu z L3
milan005
Ak L1 presmeruješ od Pred pola na Sihoť, musíš mať opačnú protiváhu zo Sihote do Kubrej, čiže 15/30 aby to šlapalo.
Súčasné riešenie stroskotalo najmä na nevhodnosti ulice J. Derku na prejazd autobusov. Keby tak nebolo Opatovej a mohla L4 končiť v Kubrej na námestí
Dnes som, aj keď len námatkovo, videl že L11 je pre Kubrú asi málo? lebo po zastávku Pred polom sa naplnila doplna na sedenie. L4 k nej by bola žiadúca (neviem ako vyťažená chodí z Opatovej, číslo by ma zaujímalo počas voľných dní).
Ak je naozaj taký dopyt po pôvodnej trase L11 jedine ak by si s L4 vymenili časové polohy a L11 išla starou trasou a L16 cez starú Sihoť do Kubrej. Ale naráža to znovu na viac problémov (nevzniklo by spojenie MČ Západ - Max, súbeh s L1 4 min., ...) ako úžitku (Sihoti by ostalo spojenie s MČ Západ mimo špičku, nemuseli by jazdiť pomocné spoje na L16 v "x" doobedu)