Reakcia na: Marek6283 #14433:
Rešpektujem kohokoľvek právo postaviť sa do opozície, ale neuveriteľne mi prekáža, keď niekto vyslovene klame. Podobne, ako pri tvrdení, že priebeh mimoriadneho VMČ bol pokojný, slušný a vecný. Asi sme boli na iných výboroch, lebo na popis daného výboru mi napadajú iba tri opozitá daných slov.Takisto rešpektujem prácu všetkých "našich" predchodcov, ktorí sa téme MHD v meste venovali, ale skutočne mi príde prinajmenšom úsmevné spomínať na prácu pani Ing. M., vo všetkej úcte k nej. Máme vzhliadať k časom, kedy bol preklad liniek sprostým slovom a 23 s 28 jazdili na Východnú vo vláčiku za sebou? Na časy, ked 1 s 22 chodili za sebou a následne nešlo nič? Na časy, keď sa drasticky redukovali okrajové časy až do nepoužiteľnej podoby? A najúsmevnejšia podoba "šetrenia" kedy na linkách v pravidelnom takte boli doslovane náhodne vyškrtané najmenej obsadené spoje, takže v linkách s hodinovým intervalom boli diery? Jej práca žla také ovocie, že za jej nedlhého pôsobenia došlo k poklesu počtu cestujúcich o 14%!
Opakovane sa tu prepiera "krúženie" jednotky po Juhu a ja už tomu prestávam rozumieť, pre ľudí na súčasnej trase 1ky sa nič nemení, nepocestujú ani inak ani dlhšie, iba to prinesie spojenie ľuďom, ktorí ho dnes nemajú.
Je tu tvrdené, že problémy v MHD zakrývame "problémikom" v PAD, kedy na autobuse z Trenčína do Dubnice je na Hasičskej cieľ "Trenčín, aut. st.". Insider možno vie, že v tom čase odtiaľ nič iné nechodí, ale nevidím dôvod, prečo by mal mať bežný cestujúci v hlave všetky spoje, obzvlášť zo smerov, z ktorých necestuje. Obzvlášť mi to príde zvláštne v kontexte, že tento majstrštyk z dielne SAD je len neexistujúcim problémikom, ale ukončovanie časti spojov linky 1 na Saratovskej, a časti spojov na Generála Svobodu prinesie nenapraviteľné škody pre cestujúcich, ktorí nebudú vedieť, kam idú. Pričom to je len o tom, že ten kto ide na Saratovskú, počká na Saratovskú, a cestujúci na dnešnej trase nastúpia na akúkoľvek jednotku. Keby sme my pripravili riešenie podobné tomu z PAD, boli by sme tu lynčovaní.
Absurdné.
capaCity
Nespokojní cestujúci, ktorí Vám údajne ,,vyplakávajú" alebo pár dôchodcov z Kubrej, ktorí sa nevedia zmieriť s tým, že Podsokolice len na prestup?
Našťastie tieto rozhodnutia nie sú na vodičoch vychovaných na SAD!
A tieto trápne konštatovania, že to je len pre vyvolených ľudí ... áno, ak je vyvolenými podľa Vás drvivá väčsina ľudí, ktorá bude s novým CP spokojná, tak máte pravdu, inak ste mimo.
Proste nikdy nevyhoviete všetkým a dôchodci z Kubrej by vážne nemali rozhodovať o tom, aká bude trasa 11, nie sú totiž jediní, kto novú trasu cez Sihoť bude využívať, ale preto, že dôchodcov považujeme za zraniteľnú skupinu, ktorá je často krát šialene uvrieskaná, ako bohužiaľ dokázali aj na poslednom VMČ Sever, ktorý vďaka nim mal úroveň nižšiu ako najhoršia stoka! Tak sa im teraz vo všetkom máme podriadiť ... ach. Čo ostatné skupiny, pracujúci, alebo ľudia dochádzajúci na Sihoť za službami?
Ale to je Vám úplne jedno, vy poznáte pár dôchodcov, ktorí sa práve Vám spasiteľovi, ktorí predsa najlepšie vie ako by to malo jazdiť, lebo ste vodič a lebo to tak jazdí predsa už aspoň 70 rokov! ,,vyplakávajú" a teraz im podriaďme celý svet!!