Reply on: Marek6283 #14452:
Marek to bolo tym ze SAD Trencin a.s. je subjekt hospodarskej mobilizacie, preto z toho vyplyvali rozne veci. Inak k pretrhnutiu vodneho diela Liptovska Mara mesto Trencin 30.10.2008 organizovalo cvicenie ktoreho ulohou bolo okrem nacvicovania a organizacie aj vydanie niekolkostranoveho dokumentu pre obcana co robit v pripade takejto katastrofy(je to k stiahnutiu na strankach TSK myslim), zial malo kto o tom vie alebo to cital - co by viedlo este k vacsiemu chaosu. Zaujmavostou je ale ze podla simulacii by ale nebol ohrozeny cely system Vazskej kaskady, zaplavova vlna by vsak dosahovala na niektorych miestach Trencina vysku cez 3 metre.
capaCity
Nespokojní cestujúci, ktorí Vám údajne ,,vyplakávajú" alebo pár dôchodcov z Kubrej, ktorí sa nevedia zmieriť s tým, že Podsokolice len na prestup?
Našťastie tieto rozhodnutia nie sú na vodičoch vychovaných na SAD!
A tieto trápne konštatovania, že to je len pre vyvolených ľudí ... áno, ak je vyvolenými podľa Vás drvivá väčsina ľudí, ktorá bude s novým CP spokojná, tak máte pravdu, inak ste mimo.
Proste nikdy nevyhoviete všetkým a dôchodci z Kubrej by vážne nemali rozhodovať o tom, aká bude trasa 11, nie sú totiž jediní, kto novú trasu cez Sihoť bude využívať, ale preto, že dôchodcov považujeme za zraniteľnú skupinu, ktorá je často krát šialene uvrieskaná, ako bohužiaľ dokázali aj na poslednom VMČ Sever, ktorý vďaka nim mal úroveň nižšiu ako najhoršia stoka! Tak sa im teraz vo všetkom máme podriadiť ... ach. Čo ostatné skupiny, pracujúci, alebo ľudia dochádzajúci na Sihoť za službami?
Ale to je Vám úplne jedno, vy poznáte pár dôchodcov, ktorí sa práve Vám spasiteľovi, ktorí predsa najlepšie vie ako by to malo jazdiť, lebo ste vodič a lebo to tak jazdí predsa už aspoň 70 rokov! ,,vyplakávajú" a teraz im podriaďme celý svet!!