Systém zastavovania, ktorý sa bude zavádzať na MHD, platí na SADke de facto odjakživa. Ak dnes na prímestskej nikto nevystupuje ani nenastupuje, na zastávke sa spravidla nezastaví. Oficiálne teda zastávky na znamenie v PAD zavedené nie sú, avšak reálne to tak funguje odkedy si pamätám.
Za mostami je mnoho cieľov, avšak drvivá väčšina sú školy, lekári a ľahký priemysel. To sú všetko zdroje/ciele, ktoré nadmieru fungujú ráno, v sedle a poobede (cca do tej 16. hodiny), no v podvečerných, večerných a víkendových časoch prakticky nefungujú. Keď sa do škôl, k lekárom a do práce chodí, premáva priama linka 6, v ostatných časoch je nahradená garantovaným prestupom. Vďaka tomuto prestupu je dokonca spojenie so Sihoťou ešte rýchlejšie, lebo odpadá nepríjemná zachádzka na stanicu.
V súčasnosti premáva napríklad počas víkendov l. 6 do Zámostia síce priamo, ale raz za dve hodiny. Je to otázkou filozofického poňatia dopravy, ale ak sa mi ponúka možnosť a) Priama linka raz za dve hodiny a možnosť b) S prestupom, ale každú hodinu, jednoznačne si vyberám béčko. Dnes je k dispozícii buď priame spojenie raz za dve hodiny, alebo veľmi nepríjemný prestup Gymnázium/Braneckého. Jednotlivcov to môže odradiť, ale násobné zlepšenie intervalu môže omnoho viac ľudí prilákať. Súčasný koncept je postavený na možnosti a), avšak reálne skúsenosti sa prikláňajú skôr k možnosti b).
Na Ostrov by sme veľmi radi jazdili a zaoberali sme sa tým, ako tam premávať, ale štandardný 12-metrový autobus sa tam jednoducho nemá kde otočiť. Zároveň jazdiť iba k plavárni nemá zmysel. Ak by bol na Ostrove otoč, dalo by sa s tým asi pracovať... no pokiaľ sa nemýlim, tak koniec ostrova ani nie je k.ú. Trenčína.
Ak si človek uvedomí, že za mostami máš (okrem GLŠ, OA, SOU stroj.) skoro všetky stredné školy, internát a fakultu TrUni, tak potom spojenie druhého najväčšieho sídliska isto vyzaduje v rámci základnej obslužnosti vedenie linky čo nekončí o 16:00. Napokon na Sihoti sú všetky športové arény...a keď sa už posielajú všetky spoje v lete ku chate v Kubrici, sa divím že nič nepremáva na ostrov.
SAD karty sa dajú použiť v autobusoch TD, no TD karty sa nedajú použiť v autobusoch SAD. Ak chce cestujúci využiť ČPL aj na linkách PAD, mal by si ho uložiť na kartu SAD. Predpokladám, že na linkách PAD sa platnosť ČPL overuje povinným priložením karty.
Mam otazku z prevadzkoveho hladiska : ako je doriesene, pokial by sa zaviedli vsetky zastavky na znamenie, v ramci integracie dopravy, cestovanie PAD ako MHD, konkretne bude musiet vodic PAD stat na kazdej zastavke alebo to bude presne tak ako na MHD ze budu musiet zvnutra ludia zvonit pri vystupe?
A ako to bude s CPL nahratym na DK pri nastupe do PAD v meste? Uz sa karta nebude musiet prikladat, ale ako tym ze sa nastupuje prednymi, ako si sofer overi ci ma cestujuci platny listok? Su TD karty kompatibilne so SAD?
Marek, tu si vždy napíš svoj názor. Veď koľko zlepšení sme už takto spoločne dosiahli. Všetko sa nikdy nedá, ale byť ticho nie je riešenie. Ja k súčasným zmenám dodávam, že tie, ktoré boli potrebné, sú fajn (3/6, 8 23,24), potom sú také ktoré ťažko povedať či budú pozitívne (7,11, zrušenie 27), a potom vyslovene zlé (nepravidelné krúženie 1 po Juhu, skratenie a presmerovanie 2). Nočná doprava je fajn, ale práve tu bude najviac ľudí platiť hotovosťou.
No a tá tarifa - že od 1.7., to je škoda reči. A ten zvyšok, nezvládnutý úplne.
Ja som zvedavý, aj po argumentoch v Kubrici, načo kurník ťahať 11 cez Sihoť a vytvárať potom 16. Nechať 11 ako je a 6/16 na Sihoť. Napokon priame spojenie konci 16:00 po novom.....
Ja som bol kedysi označený, že som ako Matovič-a toho ja nemusím, ale že pre dobrú vec a spravodlivosť idem cez mŕtvoly a narobím si veľa nepriateľov a tak je to aj teraz v tomto ale tak inak to neviem. Tiež sa držím už, len či vydržím?! Junáčikom veľa dobrých nápadov želám, už zažili čo my v 2016 a aj o tom to je ... a cestujúcej verejnosti dobrý grafikon, nie svetový, taký byť nemusí ale nech je náš!!! Pre nás!!!
Rozhodol som sa od dnešného dňa nevstupovať do diania dopravy v meste Trenčín. Dolnopalcovníci majú smolu , nebudú môcť bezmyšlienkovite argumentovať svoje postoje. Ale o tom demokracia je. Na strane druhej budem pokračovať vo svojich občianskych právach a rôznych darebákov na úrovniach poslancov , či vedenia tohto kocúrkova budem hnať k zodpovednosti / stále hovorím o doprave/. Svet patrí bdelým. A na koniec -pán Mazánik - dobrá myšlienka v hnoji svinstiev veľa nezmôže. Vivat Slovakia!
Úprimne napíšem, že Vášmu príspevku nemám schopnosť porozumieť. Mimo to "Nie je možné súhlasiť s názorom, že najskôr MHD a potom cesty" Toto nik netvrdí. Ja tvrdím tie veci sa riešia súčasne. Mesto a celkovo svet nie je stacionárny dej, ale každodenné deje prebiehajú súčasne.
Vyslovene sa teraz ukázalo, že zmeny sú urobené zle z pohľadu politiky. Ak po zmenách bude príjem z MHD rovnaký ako pred nimi, tak si možno gratulovať. Vnímam celým mestom veľkú nespokojnosť, a to hlavne vďaka tarifnej politike. Ako som povedal, prekryje to aj tie dobré veci.
K vlado54 pred 41 minútami
Ďakujem za stanovisko.
Starší, ako si /prepáš netykám zo zvojvôle/ ich nazval majú v sebe niečo, čo tí ,, mladší,, nemajú. Nie je teraz potrebné to tu rozvíjať, ale história ľudstva to jasne dokazuje.
Nie je možné súhlasiť s názorom, že najskôr MHD a potom cesty. Obzvlášť tu v Trenčíne. Problém neciest tu trvá už d e s a ť r o č i a ! V živote sa vždy všetko vyrieši, ak to ide ,,po rozume,, a nie tak, že si niekto niečo zmyslí a vrazí do toho vééľa energie. Od ľudských zdrojov po n i e opakujem n i e svoje peniaze. A o to tu ide. Veď prečo dodnes nepolitici na všetkých úrovniach nemajú h m o t n ú zodpovednosť? Nuž, lebo často pracujú pokus - omyl. Vo firmách by si toto n e d o v o l i l i ! Veď opäť tá história v Trenčíne - všakovaké jamy pri dnes Posádkovom klube /bývalý dom Armády/, či kúpalisko bez energií ???!!! a mnohé iné. Pri doprave - hanba a lúpež na občanoch - autobusová stanica. To kto toto už dal na preskúmanie zákonnosti? Nikto, z cudzieho / rozumej obecného/ krv netečie. Občania iba naďalej hromžia a majú krčmovú tému. Tento návrh /MHD/ iba tak kvapku príčetnosti nalial do hláv občanom - kto tu má porúčať a kto má pracovať za naše peniaze / oni nikdy nič nespravili - rozumej iba majú budovať a rozvíjať toto mestečko / menšia štvrť veľkomesta - to si namýšľajú vo vedení, že je toto tu hlavné mesto ľudstva! A vôbec sa MHD nezobudila teraz zo zimného spánku. Veď si zober, ako dopadlo upratovanie našich zimných ciest a chodníkov! Opäť jasný dôkaz neporiadkov mesta - nie dodávateľa, ten už mal byť dávno v krachu z pokút, čo mali byť udelené zo zmlúv - ak tam boli / kto z občanov staval napríklad túto zmluvu? Nuž , to tí najprofesionálnejší profesionáli - ako to večne Rybníček vykrikuje! A napadá ma - čo to zas bolo za problém s opravou cestného mosta? To kto robil ,,papiere,,? Starý človek, ktorý tu postavil základy aj toho mosta? Na koniec tohto príspevku - zasekol sa náš život ako taký / v niečom/ a môžeme za to všetci. Tam tí hore a aj tí my dolu.
Ale kombinácia násobného zvýšenia cestovného s očakávaním nových cestujúcich na nových trasách, odbúranie niektorých existujúcich cestujúcich zmenou trás neprinesie žiadaný efekt
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TomoSK
V súčasnosti premáva napríklad počas víkendov l. 6 do Zámostia síce priamo, ale raz za dve hodiny. Je to otázkou filozofického poňatia dopravy, ale ak sa mi ponúka možnosť a) Priama linka raz za dve hodiny a možnosť b) S prestupom, ale každú hodinu, jednoznačne si vyberám béčko. Dnes je k dispozícii buď priame spojenie raz za dve hodiny, alebo veľmi nepríjemný prestup Gymnázium/Braneckého. Jednotlivcov to môže odradiť, ale násobné zlepšenie intervalu môže omnoho viac ľudí prilákať. Súčasný koncept je postavený na možnosti a), avšak reálne skúsenosti sa prikláňajú skôr k možnosti b).
Na Ostrov by sme veľmi radi jazdili a zaoberali sme sa tým, ako tam premávať, ale štandardný 12-metrový autobus sa tam jednoducho nemá kde otočiť. Zároveň jazdiť iba k plavárni nemá zmysel. Ak by bol na Ostrove otoč, dalo by sa s tým asi pracovať... no pokiaľ sa nemýlim, tak koniec ostrova ani nie je k.ú. Trenčína.