Reakcia na: Marek6283 #14224:
Na časť z tohto mi nedá neodpovedať, lebo sa povedalo "A" bez "B" a vykresľuje nás to v hovadskom svetle.Na čo vodičom pauza v depe, kam sa musia presunúť väčšinou cez pol mesta a autobus potom omnoho dlhšie nemôže jazdiť? Celá táto otázka vyvstala kvôli tomu, že sme sa snažili (a naďalej sa snažíme) dotlačiť mesto k vybudovaniu plnohodnotných sociálnych zariadení na konečných Sihoť IV, Gen. Svobodu a Saratovská, kde by bolo vodičom k dispozícii seriózne zázemie po každom jednom/dvoch kolách, kde by bolo miesto na odpočinok, splachovacia toaleta či malá kuchynka s mikrovlnkou. Teda také sociálky, ktoré sú štandardom už prakticky všade a ponúkajú komfort na odpočinok zakaždým, keď tam vodič príde, a nielen raz v priebehu dňa.
Toto bol celý problém s vozením sa na obed do depa - skutočne si myslím, že mať k dispozícii akurát nechutnú ToiToiku na konečnej je fakt nedôstojné a až dehonestujúce pre prácu vodiča, a prinajmenšom veľmi zložité pre Kolegyne, ktoré sú medzi vami.
Michal Mazánik
Úprava linky 11 súvisí s linkou 1. Ak chceme mať z celej Sihote do mesta pravidelný mimošpičkový interval 10 minút, musíme linku 1, ktorá na Žilinskej z tohto zväzku vypadne (2 spoje do hodiny) niečím nahradiť, aby v úseku kotolňa - Obchodná akadémia neboli dve 20-minútové diery. Práve túto úlohu plnia spoje liniek 4 a 11, ide teda o jeden z dôvodov trasovania L11 cez Sihoť.