Reakcia na: Marek6283 #14224:
Na časť z tohto mi nedá neodpovedať, lebo sa povedalo "A" bez "B" a vykresľuje nás to v hovadskom svetle.Na čo vodičom pauza v depe, kam sa musia presunúť väčšinou cez pol mesta a autobus potom omnoho dlhšie nemôže jazdiť? Celá táto otázka vyvstala kvôli tomu, že sme sa snažili (a naďalej sa snažíme) dotlačiť mesto k vybudovaniu plnohodnotných sociálnych zariadení na konečných Sihoť IV, Gen. Svobodu a Saratovská, kde by bolo vodičom k dispozícii seriózne zázemie po každom jednom/dvoch kolách, kde by bolo miesto na odpočinok, splachovacia toaleta či malá kuchynka s mikrovlnkou. Teda také sociálky, ktoré sú štandardom už prakticky všade a ponúkajú komfort na odpočinok zakaždým, keď tam vodič príde, a nielen raz v priebehu dňa.
Toto bol celý problém s vozením sa na obed do depa - skutočne si myslím, že mať k dispozícii akurát nechutnú ToiToiku na konečnej je fakt nedôstojné a až dehonestujúce pre prácu vodiča, a prinajmenšom veľmi zložité pre Kolegyne, ktoré sú medzi vami.
Michal Mazánik
Áno, linky 1 a 11 dnes veľmi dobre spájajú Kubrú a Kubricu s MAXom a v novej koncepcii už túto úlohu plniť nebudú (v prípade Kubrej ju prevezme linka 16). Na druhú stranu, linka 1 prepojí Sihoť III - V s MAXom a rovnako tak pokryje vnútrosídliskové väzby na Juhu. Nechcem aby to vyznelo ofenzívne voči Kubričanom, ale osobne považujem pokrytie spojnia zo Sihote do MAXu alebo väzieb v rámci Juhu, ktorý má viac obyvateľov ako väčšina slovenských miest, za väčšiu prioritu než priame spojenie Kubrice so všetkými obchodnými centrami a supermarketmi v okolí.
Netreba tiež zabúdať na to, že linka 11 aj naďalej bude spájať Kubricu so základnou občianskou vybavenosťou, napríklad LIDLom na Sihoti. A skutočne si nemyslím, že úlohou MHD je uspokojovať subjektívne preferencie podľa toho, ktorí obyvatelia preferujú aký maloobchodný reťazec.