Reakcia na: Vladimír #14075:
A to je teraz jasne povedané, že dáta už nie sú exaktné a budú generovať umelo navýšené počty, ktoré budú utvrdzovať v zmenách i tam, kde to zjavne nebude. A to najmä linka 23 a jej cestujúci, ktorí budú v systéme vyhodnotení ako noví cestujúci linky 8,11.... takže je to presne to, čoho som sa bál, nakoľko teraz už nebude možné identifikovať prúd cestujúcich, ale len ich počet. Teraz nebude vidno, že človek z 23 prestúpil na 8. Ale bude o tom, že linka 8 má cestujúceho aj linka 23 a teda máme dvoch. Hoci máme jedného.
milan005
Čo sa týka nového grafikonu, sú veci kladné ale aj z mnohých kladných vyplývajú nedostatky.
Plusom je napr. spojenie novej Sihote s Maxom, nevýhodou tohto je potreba vytvorenia "protipolu" L4 a 11, vozením sa Opatovanov cez Kubrú (J. Derku
Plusom je obsluha Novín rýchlou cestou do centra. Mínusom je, že ďaleko sa tí ľudia nedovezú, smer Juh, Laugo nemožnosť prestupu. Ťažko odhadovať či sa takéto spoje dokážu naplniť. To ani nehovorím o rôznom vetvení z tohto vyplývajúceho ako jazdenie po Javorinskej a Puškinovej ulici, obsluha LOT cez Laugo úzkou ulicou popri Soblahovskom potoku za Askom (neviem kto takto do LOT pôjde). Na opačnej strane na Sihoť len výnimočne a ešte výnimočnejšie do Opatovej na družstvo (myslel som že toto už sa nikdy neobnoví) a kvôli tomu nutnosť dva spoje prerušiť na stanici. Toto za prehľadné nepovažujem.
Zámostie by som až tak nechválil. Priemyselný park utrpel. Ranné zdvojené spoje na každú hodinu spomedzi ktorých bol vždy jeden "obľúbený" expresný nahradí jediný ktorým sa ľudia povozia cez "všetko". Preplnený snáď nebude lebo mnohí ním nepôjdu nie kvôli motačke ale kvôli tomu že naspäť z práce sa nedostanú. Takisto sa zabudlo na spojenie južnej časti mesta s Medik centrom kam doobedu chodí veľa najmä starších ľudí a celkovo koniec Zlatovskej.
Spojenie Sihote s MČ Západ tiež utrpelo. Už sa ku mne dostala nespokojnosť obyvateľov Sihote pretože teraz sa ráno ľudia dostanú za mosty aj na "celú", aj na "pol", cez víkendy napr. na návštevy. Po novom prestupovať.
Obsluhu OZ Belá hodnotím kladne v zmysle posilnenia L24, negatívne že kvôli tomuto zaniklo spojenie s MČ Západ a tiež pôvodné L2 a 28.
Silné heslá o výraznom posilnení Východnej kde posledný spoj v intervale 30 min. je o 16:50 zo stanice.
Silné heslá o hustom intervale na sídliská, realita v jednej minúte 2 spoje na sídlisko potom 34 min. nič alebo zhluky s dvoma 15 min. dierami za hodinu. Pri toľkých pridaných spojoch by som si predstavoval niečo lepšie.
Najviac išlo na veľmi hustú večernú obsluhu, nikto ma nepresvedčí o jej potrebnosti.
Toto stojí kopu peňazí. Cestovné mohlo ísť hore o percentá a nie o násobky keby sa nerobili také nehospodárne kroky.
Silné heslá o lacnejšom PČL. Ja si pod slovom lacnejší predstavujem že ak stál doposiaľ 40€ tak bude stáť 38€ a nie 55€.