Reakcia na: Vladimír #13704:
Vladko, ked ma dali robit v Lete 2007 za"odmenu" ked som sa dostal na rok a pol stary-novy Irisek nocnu linku c 50 tak ta mala vtedy vychodziu aj konecnu zastavku na stanici a hed isla hore Juhom tak na M.Bella nestal ,stala az na gen.Svobodu po otoceni a potom na M. Bella. Kanadana s Bundasom - vodicov predo mnou vtedy 2x ubili cestujuci ked im nezastavili na M. Bella hore JUhom,kde vsetko vzdy vystupi!!! Preto som dal rec so sefom a dohodli sme sa ze tam vzdy zastavim, detsky folklorny subor Haved vystupi a dalej bol klud, preto ta poprosim ked to tu citam a ak dobre rozumiem...aj pojde 1 hore Juhom aby stala aj tam...inak jedine s policajtom na predom sedadle alebo pridite 
Vladimír
Podľa mňa úplne postačí nastaviť cieľ. Ide predsa o predĺženie, nie o odklon. Tomu, kto cieľ prehliadne, nehrozí že sa odvezie inam, len nevyužije celý potenciál trasy.
S autormi koncepcie sme o tom ešte nehovorili, ale osobne považujem za samozrejmé, že na zastávkach Mateja Bela a Gen. Svobodu sa v oboch smeroch stojí len RAZ - v smere na Saratovskú "hore kopcom" a v smere do mesta "dolu kopcom". Zastavovanie v na rovnakom nástupišti v rôznych smeroch, aj keby to niekomu skrátilo dochádzkovú vzdialenosť, by viedlo k zbytočným nedorozumeniam.
3/6. Pôvodne som nechcel znamienka pri každom spoji, v pláne bola len všeobecná poznámka v poznámkovej časti, že všetky spoje zo zastávky Rybáre pokračujú ako linka 6. Teraz, keď začína byť pravdepodobné, že linka 6 bude rozdelená, je tu otázka, či všeobecnú poznámku iba rozšíriť, že každý spoj pokračuje ako linka 6 alebo 9/16 (menej konkrétne ale viac prehľadné) alebo vypoznámkovať celý cestovný poriadok s vyznačením konkrétnej linky, na ktorú spoj pokračuje (viac konkrétne, zato menej prehľadné).
Nastavenie, aby sa na L6 už v Istebníku zmenil cieľ podľa nadväznej linky, je možné a považujem to za účelné. Určite pomôže cestujúcim zorientovať sa. Toto určite bude.
11. Potenciál predĺženia L11 ku chate neviem zhodnotiť. Som však presvedčený, že ak to s obsluhou lokality myslíme vážne, mal by tam jazdiť každý alebo potom žiadny spoj. Dva spoje denne nemajú šancu osloviť nikoho.
25 a spol.: Opakovane sa spomína nejaká "mantra". Z môjho pohľadu sa autorom podarilo na Dlhých Honoch veľmi účelne rozpliesť klbko neprehľadných liniek a dať ich trasovaniu zmysel. Vidím veľkú paralelu v tom, keď si Ty v roku 2016 rozplietol podobné klbko na Sihoti. Z chaosu sa stala veľmi ľahko pochopiteľná koncepcia, že silná L8 ide po Hodžovej a všetko ostatné "smetie" cez Považskú. Rovnako aj tu - silná L8 po Soblahovskej, silná L1 po Inoveckej, stredne silná L3 okolo Perly a zhluk všetkého ostatného jednotne cez Nemocnicu (oprávnený objekt záujmu cestujúcich), Dlhé Hony (stred sídliska, Inovecká, stred za rohom) a Cintorínsku (oprávnený objekt záujmu cestujúcich).