Reakcia na: mrcheef #13558:
Myslím že najlepšie napojenie Vinohradov na stanicu aj z časového hľadiska v súčasnom cestovnom poriadku by bolo bývalo celý rozsah L5 aj presne ako sú existujúce spoje, predĺžiť od zastávky Brnianska cez Záblatie, Zlatovce, Istebník na stanicu. Pri odchode z Juhu o X:25 je to ideálny príchod k vlakom aj dovoz pracujúcich na zmeny do Zámostia.
Keďže idú vlaky nepárnu hodinu skôr ako párnu, napr. o 8:25 na Rybáre zájsť, o 9:25 len Záblatie, stred. Opačne to isté. V čase prac. deň večer a voľný deň takto predĺžiť spoje L7/17. Časy odchodov a príchodov k vlakom/od vlakov sedia na súčasné časy spojov L5 a 7/17 s nejakou minimálnou odchýlkou.
Celodenne "x" aj "a" 60 min.
K tomu L3 len v špičke a L27 ako dvojička k nej od 8:00 do cca 18:00 (60 min.) + voľný deň (120 min.) Záblatie - Zlatovce - Istebník - Nemocnica - Laugaricio.
Toto by spôsobilo nepotrebnosť L13 a L31 a utriaslo L6 do svojej historickej podoby.
TomoSK
Sihoť IV - 14 spojov za hodinu v špičke?!
- priemerný interval cca 4 minúty
- l. 1 po 3 spoje, l. 4 po 2 spoje, l. 6 po 2 spoje, l. 8 po 3 spoje, l. 28 po 2 spoje, l. 24 po 2 spoje v poobednej špičke, čo je šialene veľa na to, že Sihoť celá je objektívne slabšia než taký Juh.
Ešte čo sa týka linky 28, jej popularita nepozostáva z toho, že jazdí na Sihoť, ale že chodí okolo Lidla a nemocnice. Najslabším úsekom na nej je úsek Autobusová stanica - Sihoť IV a nerovnomernosťou vyťaženia sa veľmi podobá napríklad na súčasnú jedničku, ktorá chodí v jednej polovici trasy plná, v druhej pomerne prázdna.