Reakcia na: mrcheef #13558:
Myslím že najlepšie napojenie Vinohradov na stanicu aj z časového hľadiska v súčasnom cestovnom poriadku by bolo bývalo celý rozsah L5 aj presne ako sú existujúce spoje, predĺžiť od zastávky Brnianska cez Záblatie, Zlatovce, Istebník na stanicu. Pri odchode z Juhu o X:25 je to ideálny príchod k vlakom aj dovoz pracujúcich na zmeny do Zámostia.
Keďže idú vlaky nepárnu hodinu skôr ako párnu, napr. o 8:25 na Rybáre zájsť, o 9:25 len Záblatie, stred. Opačne to isté. V čase prac. deň večer a voľný deň takto predĺžiť spoje L7/17. Časy odchodov a príchodov k vlakom/od vlakov sedia na súčasné časy spojov L5 a 7/17 s nejakou minimálnou odchýlkou.
Celodenne "x" aj "a" 60 min.
K tomu L3 len v špičke a L27 ako dvojička k nej od 8:00 do cca 18:00 (60 min.) + voľný deň (120 min.) Záblatie - Zlatovce - Istebník - Nemocnica - Laugaricio.
Toto by spôsobilo nepotrebnosť L13 a L31 a utriaslo L6 do svojej historickej podoby.
Viko
"§ 20 Dopravná obslužnosť územia
(1) Dopravnou obslužnosťou územia na účely tohto zákona sa rozumie zabezpečenie poskytovania primeraného rozsahu dopravných služieb vo verejnom záujme na území vymedzenom v zmluve o dopravných službách, najmä na zabezpečenie dopravy do zamestnania, škôl a školských zariadení, zdravotníckych zariadení, úradov alebo na účel uspokojovania spoločenských potrieb vrátane dopravy späť, prispievajúcej k trvalo udržateľnému rozvoju záujmového územia."