Reakcia na: draxter #13086:
Témy na diskusiu:* Kto definuje, ktoré vlaky sú obľúbené a ktoré nie?
* Prečo má byť prípoj práve k Ex a nie k R/REX, ktoré majú potenciál doviesť cestujúcich zo staníc, kde Ex nezastavuje?
* Ako riešiť prípoje do MČ, kde celkový počet spojov MHD je menší ako počet vlakov, ktoré v stanici Trenčín zastavujú?
* Čo uprednostniť, ak väzba na vlak narúša vzájomný preklad alebo nadväznosť medzi linkami MHD?
A najhlavnejšie:
* S akou časovou rezervou majú byť nastavené prípojné spoje k príchodzím vlakom?
V decembri a januári bolo vykonaných zopár zmien, ktoré nadväznosti medzi železnicou a MHD riešia. Väčšina z nás súhlasí, že tento krok je správny. Druhá strana mince je, že vlaky meškávajú tak často a tak veľa, že častokrát ani posunutý prípoj nebolo možné stihnúť. Za ten krátky čas sme už zaznamenali aj taký deň, že s výnimkou poslednej L22 na Juh nevyšiel ANI JEDEN z novo vytvorených prestupov, lebo ani jeden z tých vlakov neprišiel načas.
draxter
Žiaľ, do každej MČ to nejde, ale na Juh (20 tis) a Sihoť (14tis) to byť musí a zámostie by sa tiež malo dať. Ako sme načrtli, riešenia by boli. Dokonca poviem, že je tu priestor na predĺženie prevádzky linky 28 tak, ako jazdila dakedy, čím zabijeme dve much jednou ranou - večerné spojenie Juh III a spojenie Sihote i stanice.
Nuž ak napríklad linka ide v 30 min intervale (áno, v TN cez víkend nič také časté nemáme), potom netreba zmenu, ide len o koniec prevádzky linky. Ale ak máme spoje na linke 6, tie usporiadať ide. A potom ako píšem vyššie, je nemysliteľné, aby spojenie Juhu I (o Juhu III ani nehovorím), či Sihote po 21 neexistovalo. Tu je chyba spočívajúca v tom, že km. Ale pridaním niekoľko spojov to ide/pôjde.
No a najväčší průser je to meškanie....dnes Ex idúci načas je ohrozený druh. Pri poslednom spoji by som aj nechal čakať 10-15 min na zmeškaný vlak. Inak MHD je ideálna 10 min po vlaku a 15 min pred vlakom.