Reply on: Vladimír #13091:
Žiaľ, tu pomôže len a len tlak mesta na MD. Či už ohľadne meškaní a následnej použiteľnosti MHD ale i tie IC. Tá posledná 22 je super. Ja by som ako tu už niekto písal, pridal ešte k poslednému vlaku MHD, lebo tam už nič 23:50 nejde a ostáva len taxi. Chce to zmenu. My sa tu na fóre asi všetci poznáme, tak vieme komu patrí vďaka za to, že cestujúcich v MHD pribúda, t.j. ktorí z nás zachránili v roku 2016 pred nezmyslami DIC. A čas ukázal, že už treba aj niečo pridať a synergickým efektom dotiahnuť to množstvo ľudí z vlaku do MHD. Nejde o dvoch-troch ľudí. Budem rád, ak sa v tomto smere otvorí diskusia a niečo pozitívne zase zmení.
draxter
Žiaľ, do každej MČ to nejde, ale na Juh (20 tis) a Sihoť (14tis) to byť musí a zámostie by sa tiež malo dať. Ako sme načrtli, riešenia by boli. Dokonca poviem, že je tu priestor na predĺženie prevádzky linky 28 tak, ako jazdila dakedy, čím zabijeme dve much jednou ranou - večerné spojenie Juh III a spojenie Sihote i stanice.
Nuž ak napríklad linka ide v 30 min intervale (áno, v TN cez víkend nič také časté nemáme), potom netreba zmenu, ide len o koniec prevádzky linky. Ale ak máme spoje na linke 6, tie usporiadať ide. A potom ako píšem vyššie, je nemysliteľné, aby spojenie Juhu I (o Juhu III ani nehovorím), či Sihote po 21 neexistovalo. Tu je chyba spočívajúca v tom, že km. Ale pridaním niekoľko spojov to ide/pôjde.
No a najväčší průser je to meškanie....dnes Ex idúci načas je ohrozený druh. Pri poslednom spoji by som aj nechal čakať 10-15 min na zmeškaný vlak. Inak MHD je ideálna 10 min po vlaku a 15 min pred vlakom.