Do decembrovej zmeny prichádzali rýchliky do TN od ZA "23" a od BA "32". Takže odskok predstavoval 9 min. a ak napr. L22 odchádzala "45" bolo to ideálne pre každú hodinu.
Po novom ak v nepárnej hodine prídu vlaky od BA "20", v párnej "35", od ZA v nepárnej "21" a v párnej "37" odskok je až 17 min. čo už môže byť dosť.
Ešte na Juh sa to dá vyriešiť pravidelnosťou spolu s využitím zastávky OA - L8. A bolo by nevhodné tvrdiť že večer je spojenie na Juh zlé ak uvážime že ide o interval 15 min aj počas voľných dní. To bol svojho času len sen taká hustá večerná doprava...
Saratovskú a Východnú by som neriešil pretože práve kvôli pravidelnosti je lepšie ak ide všetko do stredu sídliska pretože odtiaľ ľudia prejdú na celé sídlisko ale ísť z Východnej na Saratovskú a opačne už môže predstavovať aj 20 min pešo.
Problém je ale MČ Západ pretože ak by išla L6 alebo iná nová linka zo stanice "45-50" - párnu hodinu ideálne, ale v nepárnu už dosť dlhé čakanie. Prípoj na vlak to isté.
Ísť každú hodinu inak by narušilo vzájomné preklady/prestupy/účelovosť. Takže tam buď orientovať cestujúcich na vlak každé dve hodiny alebo jednu hodinu si pobehnú a druhú počkajú
Po novom ak v nepárnej hodine prídu vlaky od BA "20", v párnej "35", od ZA v nepárnej "21" a v párnej "37" odskok je až 17 min. čo už môže byť dosť.
Ešte na Juh sa to dá vyriešiť pravidelnosťou spolu s využitím zastávky OA - L8. A bolo by nevhodné tvrdiť že večer je spojenie na Juh zlé ak uvážime že ide o interval 15 min aj počas voľných dní. To bol svojho času len sen taká hustá večerná doprava...
Saratovskú a Východnú by som neriešil pretože práve kvôli pravidelnosti je lepšie ak ide všetko do stredu sídliska pretože odtiaľ ľudia prejdú na celé sídlisko ale ísť z Východnej na Saratovskú a opačne už môže predstavovať aj 20 min pešo.
Problém je ale MČ Západ pretože ak by išla L6 alebo iná nová linka zo stanice "45-50" - párnu hodinu ideálne, ale v nepárnu už dosť dlhé čakanie. Prípoj na vlak to isté.
Ísť každú hodinu inak by narušilo vzájomné preklady/prestupy/účelovosť. Takže tam buď orientovať cestujúcich na vlak každé dve hodiny alebo jednu hodinu si pobehnú a druhú počkajú

theo
Otázne je, do akej miery je to o propagácií. Pri starom gvd na vlak ZA-BA s odchodom 6:26 cez víkendy pri Obchodnej akadémií vystúpilo z L8 vždy zopár ľudí, lebo medzi 5:10-7:15 sa cez víkendy od gen. Svobodu priamo na stanicu nedostaneš.
Zober si nedávny posun L8 ako zvoz od R 716/17716 zo Žiliny o 22:41. Neznalý človek otvorí cp, naťuká Žilina, cieľ gen. Svobodu, čas odchodu a vyhľadávač mu ponúkne ako poslednú možnosť osobák zo Žiliny o 20:44, lebo nemá v systéme možnosť pešieho presunu zo stanice k Obchodnej akadémií.