Reakcia na: Vladimír #13091:
Žiaľ, tu pomôže len a len tlak mesta na MD. Či už ohľadne meškaní a následnej použiteľnosti MHD ale i tie IC. Tá posledná 22 je super. Ja by som ako tu už niekto písal, pridal ešte k poslednému vlaku MHD, lebo tam už nič 23:50 nejde a ostáva len taxi. Chce to zmenu. My sa tu na fóre asi všetci poznáme, tak vieme komu patrí vďaka za to, že cestujúcich v MHD pribúda, t.j. ktorí z nás zachránili v roku 2016 pred nezmyslami DIC. A čas ukázal, že už treba aj niečo pridať a synergickým efektom dotiahnuť to množstvo ľudí z vlaku do MHD. Nejde o dvoch-troch ľudí. Budem rád, ak sa v tomto smere otvorí diskusia a niečo pozitívne zase zmení.
Vladimír
* Kto definuje, ktoré vlaky sú obľúbené a ktoré nie?
* Prečo má byť prípoj práve k Ex a nie k R/REX, ktoré majú potenciál doviesť cestujúcich zo staníc, kde Ex nezastavuje?
* Ako riešiť prípoje do MČ, kde celkový počet spojov MHD je menší ako počet vlakov, ktoré v stanici Trenčín zastavujú?
* Čo uprednostniť, ak väzba na vlak narúša vzájomný preklad alebo nadväznosť medzi linkami MHD?
A najhlavnejšie:
* S akou časovou rezervou majú byť nastavené prípojné spoje k príchodzím vlakom?
V decembri a januári bolo vykonaných zopár zmien, ktoré nadväznosti medzi železnicou a MHD riešia. Väčšina z nás súhlasí, že tento krok je správny. Druhá strana mince je, že vlaky meškávajú tak často a tak veľa, že častokrát ani posunutý prípoj nebolo možné stihnúť. Za ten krátky čas sme už zaznamenali aj taký deň, že s výnimkou poslednej L22 na Juh nevyšiel ANI JEDEN z novo vytvorených prestupov, lebo ani jeden z tých vlakov neprišiel načas.