Reakcia na: draxter #12918:
1 a 10 - chýbajú zastávky Žilinská smer Pred polom a naopak na zastávke Pred polom smer Žilinská. Hlavne v prvom prípade ju asi nebude jednoduché zriadiť. 3 - sa mi celkom pozdáva. Avšak z Juhu I smerom do Záblatia myslím nemá veľký potenciál. Pôvodná 3 a 13 zo stredu sídliska do nových štvrtí za železnicou by určite chýbala.
10 - ako by bola zabezpečená výprava busov na nej ak by mala jazdnú dobu cca 28 min.? Po hodine sa točiť nestíha, 2 busy s hodinovými prestávkami je luxus, prejazdy na VÚO po každom otoči tiež. A dospieť k žilinskému systému že každú hodinu sa ide v inej minúte je tiež blbosť. To potom zanikajú aj vzájomné prestupy, preklady, nadväznosti na vlak. Taktiež bol problém zriadiť zastávky na Novinách v r. 2016 v opačnom smere ako sú. Obdobne ako aj na Brnianskej ulici. Takéto trasa bola uvažovaná aj v r. 2016. Ďalšie problémy - neobsluhovanie 2 dôležitých zastávok v Biskupiciach, z Nozdrkoviec nárast jazdnej doby. Takže za mňa takáto L10 nie.
19 - integrácia/neintegrácia tá linka nemá potenciál naplnenia sa. Ak v súčasnosti na spoje PAL priemerne nastúpia nejaké desatiny cestujúcich na spoj ale majú ich veľkú ponuku, ak ti pôjde každých 120 min. nastúpi jeden človek. Ostatným tento čas nebude vyhovovať. A za každú cenu zabrániť ľuďom aby nešli PAL?! Bratislavská ulica a horná časť Istebníka ak chce mať ako tak kvalitnú dopravu je odsúdená na PAL nech už integrácia alebo nie. A ak už Bratislavskú silou mocou spájať, skôr s južnou stranou mesta. Kto s ňou pôjde do Kubrej?
Stále mi tu chýba nejaká revolúcia v MČ Západ, nejaký geniálny nápad

Mohla by podľa vás fungovať ako náhrada za súčasné L3, 13, 27, 31 a 5 na úseku SAD-Zlatovce-Záblatie-SAD nová, silná "3+13" vedená polokružne tak ako 7+17?! Alebo zasa komplikované riešenie?
ajjo