Reakcia na: Richard Ščepko #11208:
Pan poslanec, uvedene fotky som urobil osobne (vid EXIF) a na druhy den ich poslal adresatom (vid scan emailu). Mate pravdu, nedal som na ne zakaz zverejnenia (naco aj, nech ludia vedia, co sa stalo), ale to nevylucuje pri ich zverejneni sa drzat autorskeho zakona. Som za obojstranne korektne vztahy.
JurajZaTn
- Orientacne vytipovat niektory zo sucasne vyrabanych elektrobusov a jeho zatial teoreticke dopravno-technicke parametre v podmienkach Trencina. Teda ak napriklad vieme denny dojazd na jedno nabitie na rovine v kilometroch, prepocitat to na realny pocet spojov v miestnych polokopcovitych podmienkach Trencina.
- Kedze mi je luto chatrajuceho lesoparku Brezina, zaslej slavy hotela a aktivit Trencanov, linka elektrobusom mala preskumat mozne spojenie sidliska JUH so zeleznicnou stanicou cez lesopark. Nie ako (zatial predcasnu) nahradu l.c. 1 alebo 22, ale ako moznost dostat sa Trencanom a navstevnikov mesta do lesoparku ekologicky a z oboch stran. Taktiez popisat miestny stav komunikacii v lesoparku a predpokladany rozsah ich uprav na prevadzku elektrobusu.
Vysledkom je zaujimava praca s troma navrhmi linky.
Zdroj: HLAVATY, Patrik: ANALÝZA SÚČASNÉHO STAVU ZABEZPEČENIA OBSLUHY SÍDLISKA JUH S AUTOBUSOVOU STANICOU V MESTE TRENČÍN A NÁVRH ZABEZPEČENIA OBSLUHY SÍDLISKA JUH CEZ LESOPARK BREZINA ELEKTROBUSOM, Diplomová práca, ZU KCMD 2018
Var.1
Var.2
Var.3