Reakcia na: JurajZaTn #11509:
Veď ale to tu asi všetci vieme. Tu nie je problém v obnove vozového parku na SAD TN, ale vo vedení mesta. A ja som to tu už niekoľko krát napísal. Nikto z vedenia MHD nevyužíva a reálne ich zaujíma len optikou finančných nákladov. Dokonca ani z pohľadu mobility v rámci mesta. Veď primátor a jeho blízke okolie má väčšinu v MsZ. Postupná a systematická obnova vozového parku za určitých podmienok by bolo nie len žiadúca, ale aj reálna.
Ad. 3.) Až za takú malichernosť to nepovažujem. Zvlášť, ak by sa týmto nákupom definovala budúca skladba vozového parku (aké typ vozidiel bude mať trenčianska MHD v budúcnosti). Áno, bolo by to možno trochu zdĺhavejšie a komplikovanejšie. Ibaže na meste sa takáto debata neviedla (nemám takú vedomosť).
JurajZaTn
- Orientacne vytipovat niektory zo sucasne vyrabanych elektrobusov a jeho zatial teoreticke dopravno-technicke parametre v podmienkach Trencina. Teda ak napriklad vieme denny dojazd na jedno nabitie na rovine v kilometroch, prepocitat to na realny pocet spojov v miestnych polokopcovitych podmienkach Trencina.
- Kedze mi je luto chatrajuceho lesoparku Brezina, zaslej slavy hotela a aktivit Trencanov, linka elektrobusom mala preskumat mozne spojenie sidliska JUH so zeleznicnou stanicou cez lesopark. Nie ako (zatial predcasnu) nahradu l.c. 1 alebo 22, ale ako moznost dostat sa Trencanom a navstevnikov mesta do lesoparku ekologicky a z oboch stran. Taktiez popisat miestny stav komunikacii v lesoparku a predpokladany rozsah ich uprav na prevadzku elektrobusu.
Vysledkom je zaujimava praca s troma navrhmi linky.
Zdroj: HLAVATY, Patrik: ANALÝZA SÚČASNÉHO STAVU ZABEZPEČENIA OBSLUHY SÍDLISKA JUH S AUTOBUSOVOU STANICOU V MESTE TRENČÍN A NÁVRH ZABEZPEČENIA OBSLUHY SÍDLISKA JUH CEZ LESOPARK BREZINA ELEKTROBUSOM, Diplomová práca, ZU KCMD 2018
Var.1
Var.2
Var.3