Reakcia na: draxter #11508:
1/ "Kým nebude koncepcia (bez ohľadu na dopravcu), tak to bude o plátaní diery. Ja si myslím, že ani GO sa robiť nemali, ak by tu od roku 2011 pokračoval nastúpený trend aspoň 2 busmi. Takto ako som už písal to považujem len za lajdáctvo na meste, kedy predsa o konci zmluvy musí niekto vedieť, kto striehne termíny...ale takto? Či sa kúpi to či ono, je to kvapka v mori, lebo ako píšeš, bez konkrétnej verzie to je ako "padni ako padni"." --- napisal draxter-- svata pravda.2/ Tie "GO" aj tak asi rychlo skoncia. (Vid foto.) Tohto roku mame v oprave posledne ako-tak opravitelne vozy. V dalsich rokoch bude oprava vsetkych s vysokou pravdepodobnostou nad 20 tisic a mozeme sa len "tesit" na dalsie handrkovanie co s nimi prave s ludmi, ktori odhlasovali "stopku" systemovej obnove vozidiel.
3/ Hadat sa na MHD o jedinom voze, ked sa nam ich pred ocami rozpada 16, je fakt malicherne.
4/ Niekto konkretny schvalil, ze sa do r. 2022 ziadna planovana obnova 16 vozidiel robit nebude a namiesto koncepcnych navrhov noveho systemu obnovy vozidiel sa budeme divat na jeho postupnu devastaciu. Vsak ked sa uplne posledny pokazi - niekto zhasne.
5/ A tohto roku ma byt na PALke 15 kusov novych LE Line.
JurajZaTn
- Orientacne vytipovat niektory zo sucasne vyrabanych elektrobusov a jeho zatial teoreticke dopravno-technicke parametre v podmienkach Trencina. Teda ak napriklad vieme denny dojazd na jedno nabitie na rovine v kilometroch, prepocitat to na realny pocet spojov v miestnych polokopcovitych podmienkach Trencina.
- Kedze mi je luto chatrajuceho lesoparku Brezina, zaslej slavy hotela a aktivit Trencanov, linka elektrobusom mala preskumat mozne spojenie sidliska JUH so zeleznicnou stanicou cez lesopark. Nie ako (zatial predcasnu) nahradu l.c. 1 alebo 22, ale ako moznost dostat sa Trencanom a navstevnikov mesta do lesoparku ekologicky a z oboch stran. Taktiez popisat miestny stav komunikacii v lesoparku a predpokladany rozsah ich uprav na prevadzku elektrobusu.
Vysledkom je zaujimava praca s troma navrhmi linky.
Zdroj: HLAVATY, Patrik: ANALÝZA SÚČASNÉHO STAVU ZABEZPEČENIA OBSLUHY SÍDLISKA JUH S AUTOBUSOVOU STANICOU V MESTE TRENČÍN A NÁVRH ZABEZPEČENIA OBSLUHY SÍDLISKA JUH CEZ LESOPARK BREZINA ELEKTROBUSOM, Diplomová práca, ZU KCMD 2018
Var.1
Var.2
Var.3