Prikladám výrez z projektovej dokumentácie k presunu zastávok MHD na Dlhých Honoch. Zastávka pri Smažienke sa zmení na kolmé státie.
Prikladám to sem preto, či vás niečo nenapadne na pripomienkovanie.
Prikladám to sem preto, či vás niečo nenapadne na pripomienkovanie.
teraz tam je ladu a snehu,listia,zametac ani odhrnac sa tam nikdy aj tak nedostane,,ja umieram od smiechu,lebo krutit hlavou a nervy mat to mam ked to vidim denne X-krat... Milos Minarech je zlaty clovek a vela veci pomohl uskutocnit,konecne je tam taky chlapik na spravno mieste,len je vas par-asi do slova a do pismena... zial... Tu uz ine nepomoze ako klak MHD na kolena... lebo jazdit sa tu uz neda ...

Ako keby sa kúpilo iba dajme tomu nových 5 nízkopodlažných autobusov aj tak dobre.
Richard Ščepko
2. Tie "U" kanále sú naozaj otrasné. Ono sa to riešilo trochu operatívne, keďže sa pri výkope vraj zistilo, že sú pod cyklotrasou v určitom úseku (tých U-kanálov) vedené inžinierske siete. Aké? Nespomínam si teraz. Preto sa vpuste posúvali. To, ako je to odfláknuté je však druhá vec. Po osobnej obhliadke boli ostré hrany skosené, ale aj tak. Toto nie je 21. storočie.
Keď niekto stavia dom, prerába byt, tak chodí robotníkov asi veľmi často kontrolovať. Ak nie denne, tak niekoľko krát za týždeň. Pri mestských investíciach to neplatí. Ak je stav prác kontrolovaný takmer na mesačnej báze, ťažko sa tomu dá čudovať. Ďalšia vec je, že sa mnohé veci riešia, až keď sa objavia na sociálnych sieťach a na rôznych fórach. Tu absentujú systematické a kontrolné mechanizmy.
Ono nie len kanále sú odfláknuté. Ale aj priechody pre chodcov, ktoré sú bezbariérové len na oko. Prepojenie priechodu na jestvujúci chodník... dlažba - betón - asfalt. Pri zastávkach prepojených na existujúci chodník obdobná kombinácia materiálu dlažba - betón - asfalt. Tých vecí je viac. MA MHD o nich tiež vie.
Preto som niekoľko krát spomenul, že tu absentujú systémové opatrenia. Nie len pri takýchto investíciách. O ne však záujem nie je. A tak je výsledok toto. Osobne ma to veľmi mrzí. Na jednej strane by som sa mal tešiť, že na podnet niektorých poslancov sa začalo s budovaním mestskej cyklo infraštruktúry, na strane druhej keď vidím výsledok...
Neobstojí však argument "nerobí sa, zle je. Robí sa, zle je". Chcelo by to nemeckú precíznosť aj v tomto meste.