Reply on: Richard Ščepko #10876:
Chapem ze situacia s autami a ich stanim je katastrofalna,no vobec nie som za taketo vytlacanie autobusov...zastavka Smazienka alebo teda oficialne Dlhe Hony je i konecnou zastavkou autobusov primestskej dopravy,tie tam vsak zavadzaju na ceste,je tam ale vela placu kde im zhotoviz zaliv,to sa vsak roky nekonalo a teraz sa tam budu budovat parkovacie miesta pre osobne auta,dobre ale co s tymi autobusmi,odklanaju sa na JUH 2 kde sa ma ale otoc tiez zmenosvat a uz teraz tam su velke problemy aj s autobusmi od inych dopravcov...ale tak tlaku parkovacej politiky sa neubranime,kazdopadne nie som za zastavky bez co i len polovicneho zalivu na sirku vozidla. Este by sa zislo odstranit statie aut pred 5ZS,ale i v Biskupiciach na hlavnom tahu z namestia k otocu...
Richard Ščepko
2. Tie "U" kanále sú naozaj otrasné. Ono sa to riešilo trochu operatívne, keďže sa pri výkope vraj zistilo, že sú pod cyklotrasou v určitom úseku (tých U-kanálov) vedené inžinierske siete. Aké? Nespomínam si teraz. Preto sa vpuste posúvali. To, ako je to odfláknuté je však druhá vec. Po osobnej obhliadke boli ostré hrany skosené, ale aj tak. Toto nie je 21. storočie.
Keď niekto stavia dom, prerába byt, tak chodí robotníkov asi veľmi často kontrolovať. Ak nie denne, tak niekoľko krát za týždeň. Pri mestských investíciach to neplatí. Ak je stav prác kontrolovaný takmer na mesačnej báze, ťažko sa tomu dá čudovať. Ďalšia vec je, že sa mnohé veci riešia, až keď sa objavia na sociálnych sieťach a na rôznych fórach. Tu absentujú systematické a kontrolné mechanizmy.
Ono nie len kanále sú odfláknuté. Ale aj priechody pre chodcov, ktoré sú bezbariérové len na oko. Prepojenie priechodu na jestvujúci chodník... dlažba - betón - asfalt. Pri zastávkach prepojených na existujúci chodník obdobná kombinácia materiálu dlažba - betón - asfalt. Tých vecí je viac. MA MHD o nich tiež vie.
Preto som niekoľko krát spomenul, že tu absentujú systémové opatrenia. Nie len pri takýchto investíciách. O ne však záujem nie je. A tak je výsledok toto. Osobne ma to veľmi mrzí. Na jednej strane by som sa mal tešiť, že na podnet niektorých poslancov sa začalo s budovaním mestskej cyklo infraštruktúry, na strane druhej keď vidím výsledok...
Neobstojí však argument "nerobí sa, zle je. Robí sa, zle je". Chcelo by to nemeckú precíznosť aj v tomto meste.