Reply on: syko #10893:
takže linka 31:26 cestujúcich/spoj v októbri
16 cestujúcich/spoj v septembri
22 cestujúcich/spoj v auguste
21 cestujúcich/spoj v júli
25 cestujúcich/spoj v júni
21 cestujúcich/spoj v máji
15 cestujúcich/spoj v apríli
- ja neviem, ale ak sú toto tak oslňujúce čísla, aby sa linka stala stálou, potom treba jednoznačne uvažovať o posilnení víkendového spojenia na Juh I, pretože 20 ľudí/spoj by na toto sídlisko isto bolo a preto navrhujem zavedenie víkendového intervalu 30 min na linke 11 s tým, žeby spoje končili Pred poľom, alebo na linke 4 končiac na Sihoti.
A pre linku 23 ma už dlhšie napadá, aby zo stanice pokračovala takto:
stanica - Kukučínova - odbočiť k výstavisku a tam zastávka pri 12 poschodovom výškováku a potom konečná Výstavisko TMM. Verím, žeby tie spoje nemali hrošie čísla ako linka 31 a teda by sa po skúšobnej prevádzke 3 mesiacov osvedčili.
draxter
Takto to vyzerá teraz:
https://imhd.sk/tn/galeria-media/955/zastavky-mhd-a-sad/89745/Detail-na-zastavku-na-Dlhych-Honoch?&ref=tn%2Fgaleria%2F955%2Fzastavky-mhd-a-sad%3F%26p%3D2
podľa tohto tam budú stávať však autá ? a zastávka bude tu:
https://www.google.sk/maps/@48.8799009,18.0322368,3a,75y,94.39h,90t/data=!3m7!1e1!3m5!1sTiW_0NKi2M4uXISvL53S8A!2e0!6s%2F%2Fgeo0.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DTiW_0NKi2M4uXISvL53S8A%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D96.65172%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656
- toto ODI nevadí, že nebude mať niku? Nejaké divné vzhľadom na "argumenty" mesta pri Soblahovskej ulici. Avšak presun zastávky v opačnom smere až za Inoveckú ulicu je dosť odveci, jednak preto, že tam dnes práve tak parkujú autá, ako sa navrhuje v opačnom smere:
https://www.google.sk/maps/@48.8795047,18.0329289,3a,75y,139.76h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1sOgOu7yOHaajcLLp0qVvUug!2e0!7i13312!8i6656
a teda dôjde k vybudovaniu kasseláku a zrušeniu parkingu?
Je to také polovičaté riešenie zase, ako sme si však už všimli pri "cyklosteske" či parkingu, načo mesto vyhadzuje ťažké stotisíce až milióny EUR, ale pre MHD nepribúda ani len zastávka/rok.