http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=11425&secid=1
- konečne debata na túto tému, pretože aj v TSK je to problém:
trať 120 a súbežné linky PAL TN-DCA-IL-PU-Pt
trať 143 a súbežné linky PAL smer Jastrabie, Svinná, Bánovce, Topoľčany
TREŽ a autobusy do Tr, Teplíc v atakom počte ako nikdy
Na druhú stranu, treba aby na železnici vznikli zastávky aj tam, kde to je treba, napr. Mníchova Lehota bližšie k obci, Tr. Turná zastávka, Trenčín-Tesco zóna. Sú ale aj bus linky, ktoré by redukcia v zmysle vyššie uvedeného posilnila (TN-Nemšová cez Skalku, TN-Soblahov, TN-Stankovce a pod.)
Chce to zanalyzovať čísla, busy majú elektornické pokladne, tak to ide pomerne presne a hlavne vrchnú autoritu, nie objednávanie cez kraj, kde sa prekresľujú CP platné z roku 1992 s minimom (pozitívnych) zmien, lebo CP robila vždy SADka a nie objednávateľ.
#61 som videl v rýchlosti minulý štvrtok alebo piatok na Štefáničke odstavenú na výstražných svetlách, z idúceho auta cez dva ďalšie pruhy to vyzeralo na niečo so zadnou nápravou alebo pneumatikou...
to by bolo idáelne aj z pohľadu odchodov zo stanice, kedy MHD ide H:00/05(23/28) 24(1) 45(22) 54(11) a ideálne by bolo medzi H:00 a H:24 hodiť posilu - napríklad H:14, ako hovoríš. Za 16 min je na Juhu a môže ísť späť a pauza na stanici, rovnako nechápem tú obednú fugu 2-3 hod na posile, ľudia predsa idú na cintorín aj vtedy, najmä cezpoľní. Asi niekto vyhrabal CP linky 8 do roku 2004 a zaviedol obednú pauzu v "a" ?
kua, to fakt? som si pozrel jen z Juhu, kde je krásnych 30 min. Zo stanice je to prúser, to kľudne mohla ísť H:15, na Juh by to cez voľný deň zvládla za 15 min a bol by lepší interval ...
dňa 1.11. bude premávať posilová linka 11 v úseku stanica - Juh I, teda interval bude 30 min, čo kvitujem (medzi obednými hodinami bude fuga): http://www.sadtn.sk/?mod=novinky--mimoriadna-linka-1-11-2017
Otázka znie, čo tam bude vypravené - hodil by sa #61 alebo aspoň #01.
Viem strucne info - iba dohady a neoverene bludy. Ze (asi, mozno, vraj) vyletel par rokov - kolko? A mal to byt - asi len udajne alebo mozno - lebo nie je napisane, ze urcite za to a to. Asi (nie isto ani urcite) za vrtanie... Nic z toho. Uplne vedla. Mal na starosti aj cyklokoordinaciu...
Mimochodom, dnes Trenčín zasiahol mimoriadne silný vietor. V meste popadalo viacero stromov či reklamných tabúľ. Stromy padli aj priamo na autobusovej stanici, pri výjazde zo zastávok MHD.
Na samotnú MHD to ale zásadný vplyv nemalo, meškania sú maximálne do piatich minút. Pripájam foto:
Bohužiaľ je to tak. Namiesto posilnenia 11 mesto ponúka možnosti na parkovanie na parkovisku OD Lidl zadarmo a k tomu ešte kvôli zabezpečeniu parkovania vyhodilo MHD z Potočnej ?
u SADky sám nevieš, ako obvykle a ako vždy. Nevedia ani jednoduchý oznam urobiť poriadne, potom čakať, že urobia obehy vozidiel a piaty kĺbový vzor je úplna utópia, kým to tam budú mať na starosti tie socialistické kádre.
Ešte jeden príspevok ? . Obmedzenie na linke 4:
Upozornenie pre cestujúcich autobusom MHD č. 4
(27.10.2017, Mesto Trenčín)
Upozorňujeme cestujúcu verejnosť mestskou hromadnou dopravou, že linka č. 4 bude obsluhovať zastávku Opatová, ZŠ počas víkendu 28. - 29. 10. 2017 a vo sviatok 1. 11. 2017 posledným spojom, ktorý má odchod o 11:10 hod. od základnej školy. V ostatných časoch nebude táto zastávka obsluhovaná z dôvodu návštev cintorínov a parkovania vozidiel v okolí cintorína a kostola, kde sa vozidlá MHD otáčajú.
Počas pracovných dní bude linka č. 4 premávať podľa cestovného poriadku. Ďakujeme za pochopenie.
Čo nám týmto chcela SAD povedať (na obrázku)? Linka 12 predsa nebola zrušená ani mimo prevádzky? Asi pokus o oznam o ukončení výluky na linke 12 na Novinách, k tomu ešte zverejnený iba deň vopred ?
V nedeľu zasa posila na linke 8. Nevie niekto, ako dobre sú tie spoje vyťažené alebo čo za vozidlá tam chodí?
V nedeľu posilový spoj z hokeja na Juh
(27.10.2017, Mesto Trenčín)
Oznamujeme návštevníkom hokeja, že Mesto Trenčín dohodlo s SAD Trenčín, a. s., na nedeľu 29. októbra 2017 posilový spoj od Zimného štadióna P. Demitru na sídlisko Juh.
Autobus bude pristavený po ukončení zápasu na zastávke Zimný štadión. Posilový spoj bude vykonaný na linke č. 8 a bude zastavovať na všetkých zastávkach s konečnou zastávkou na Ul. gen. Svobodu.
Ďalší alibizmus mesta a nesplnené sľuby, hoci peniaze z parkovania tečú:
Otázka od: Zuzana TN, 20.10.2017
Dobry den, v tomto clanku http://www.trencin.sk/109098 sa pise, ze uvazujete o pridanie novych zastavok. Je nejaky konkretny termin, kedy bude pridana zastavka Brnianska? Dakujem.
Odpoveď:
Miloš Minarech, útvar mobility:
Na to, aby zastávka Brnianska bola pridaná do obsluhy MHD, by bolo potrebné vykonať stavebné úpravy. Okresný dopravný inšpektorát so zriadením zastávky do jazdného pruhu nesúhlasí. Mesto Trenčín musí vybudovať záliv zo zastavovaním mimo jazdného pruhu. V súčasnosti sa - zatiaľ - neuvažuje s vybudovaním zastávky.
na mestskom portáli je článok ohľadne výluky na linkách 2,7,12,17, kde sa záverom píše:
Prosíme vodičov, aby až do ukončenia uzávierky železničného priecestia a najmä v čase Dušičiek neparkovali vozidlá v otoči autobusov MHD v Biskupiciach. V opačnom prípade autobusy nebudú môcť obslúžiť zastávku Biskupice, cintorín a zastavia až na zastávke Biskupice, čistička. Preto žiadame o rešpektovanie prenosného dopravného značenia a vytvorenie maximálneho možného priestoru pre vozidlá MHD.
- a čo tak keby mesto osadilo príslušnú značku a vyznačilo vodorovné značenie, žeby nebol problém? Takto alibisticky nechať ľudí v buse v štichu v prípade, ak sa nájde niekto kto tam zaparkuje, to je čo toto? Ak tam naviac v otoči nie je žiadne značenie, prečo by tam niekto aj neparkoval, to akože majú všetci čítať mestský web?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
draxter
- konečne debata na túto tému, pretože aj v TSK je to problém:
trať 120 a súbežné linky PAL TN-DCA-IL-PU-Pt
trať 143 a súbežné linky PAL smer Jastrabie, Svinná, Bánovce, Topoľčany
TREŽ a autobusy do Tr, Teplíc v atakom počte ako nikdy
Na druhú stranu, treba aby na železnici vznikli zastávky aj tam, kde to je treba, napr. Mníchova Lehota bližšie k obci, Tr. Turná zastávka, Trenčín-Tesco zóna. Sú ale aj bus linky, ktoré by redukcia v zmysle vyššie uvedeného posilnila (TN-Nemšová cez Skalku, TN-Soblahov, TN-Stankovce a pod.)
Chce to zanalyzovať čísla, busy majú elektornické pokladne, tak to ide pomerne presne a hlavne vrchnú autoritu, nie objednávanie cez kraj, kde sa prekresľujú CP platné z roku 1992 s minimom (pozitívnych) zmien, lebo CP robila vždy SADka a nie objednávateľ.