Reply on: Marek6283 #10862:
Áno, viem, že boli rozrobené už skôr, celkom sa o tom hovorilo jak SAD TN pomaly každú objednávku oneskorene preberá lebo sa "zbiera" na jej vyplatenie... Lenže proste ak má raz vo VINku zakódovaný rok 2005 a dátum prvej registrácie je tiež z vtedy, tak by malo byť irelevantné či sú zvary jäklov z roku 2004 alebo hoci aj 300 pred Kristom.
Ibaže by to sadka hodnotila podľa svojej internej evidencie a v nej by ich bohvie prečo mala zanesené už v tom 2004-tom aj keď ich fyzicky ešte nemala doma... Ale to by sa môj sedliacky rozum celkom čudoval keby na to mesto pristúpilo že podľa toho hodnotí, lebo potom by sa tam teoreticky dalo pretlačiť akékoľvek hausnumero, keďže to nie je tak záväzné ako štátne registre.
(ak to je inak a nehodí sa to uvádzať, obálka pri mene mi funguje ? )
draxter
- konečne debata na túto tému, pretože aj v TSK je to problém:
trať 120 a súbežné linky PAL TN-DCA-IL-PU-Pt
trať 143 a súbežné linky PAL smer Jastrabie, Svinná, Bánovce, Topoľčany
TREŽ a autobusy do Tr, Teplíc v atakom počte ako nikdy
Na druhú stranu, treba aby na železnici vznikli zastávky aj tam, kde to je treba, napr. Mníchova Lehota bližšie k obci, Tr. Turná zastávka, Trenčín-Tesco zóna. Sú ale aj bus linky, ktoré by redukcia v zmysle vyššie uvedeného posilnila (TN-Nemšová cez Skalku, TN-Soblahov, TN-Stankovce a pod.)
Chce to zanalyzovať čísla, busy majú elektornické pokladne, tak to ide pomerne presne a hlavne vrchnú autoritu, nie objednávanie cez kraj, kde sa prekresľujú CP platné z roku 1992 s minimom (pozitívnych) zmien, lebo CP robila vždy SADka a nie objednávateľ.