Si robíš srandu???
Trenčianska AKOŽE dopravná akadémia je všetko, len nie DOPRAVNÁ! V kooperácii so SADkou by vytvorila dokument hodný akurát pre kompostáreň v Nemšovej?
Tebou spominane delenie na dopravne, vyhybne, zastavky, stanice, nakladiska-zastavky a i. je dopravne delenie zeleznice. Toto cestujuci nerozlisuju. Aj vlaky ZSSK maju hlasenie: "nasleduje, zastavka - Piestany"
Napr.: "ZST Vinohrady" v BA, tiez len zeleznicna zastavka. Nevidel by som v tom problem, ze dopravne podniky toto nerozlisuju...
Ešte som čítal hlavný dokument optimalizácie MHD. Oceňujem, že DIC navrhuje zavedenia nových zastávok na znamenie, ale nerozumiem prečo by na znamenia mala byť zastávka OC Laugarício. Podľa uvedenej tabuľky DIC tam za čas 04-23 nastúpilo 6 ľudí - čo nemôže byť pravda. Veď všetci vieme, aká je vyťažená MHD do Laugarícia. Podobný nezmysel je aj pri zastávke TESCO. Buď to ja nesprávne chápem alebo neviem, kde získali takéto údaje:
Ja sa práve čudujem, pretože ak vedenie mesta nechodí do práce pešo, tak sú závislí na kvalitnej autobusovej doprave - buď preto, lebo ju sami používajú alebo preto, aby im pri cestách autom nerobili problém dopravné zápchy a parkovanie.
Tie pocty spojov za den su v tych tabulkach povacsine nezmysel. Napr pri linke 1 je tam cislo 55 vo vsetky dni pricom dokonca aj pracovny den ma len 40 spojov. Tym padom nesedi ani pocet km za den na linke, realne cislo zistis ked si predelis pocet km za rok poctom dni.
To len ku kvalitnej praci s tabulkami
K cestovnemu poriadku ano je to len navrh, ale ked uz expert spomenie zavedenie prestupneho systemu nech aj tak cestovny poriadok upravi.
Ak chcem ist zo sihote cez vikend napr. na gen svobodu po 10h musim cakat na prestupe po novom cca 40minut. To je ako bonus, dnes cez vikend idu dva spoje za hodinu na juh (mimo l 28) po novom jeden, na jednu konecnu a s neexistujucim prestupom na druhu.
Toto spravil fakt nejaky dopravny expert specialista na verejnu dopravu ?
Na taku MHD sa vyserie aj zvysok ludi co nou dnes chodia. Sice nie som az tak prekvapeny pri rozhodnutiach dnesneho vedenia mesta.
Miesto "renomovanej" spoločnosti DIC plnej klobáskových inžinierov pán primátor v súvislosti s optimalizáciou MHD mal radšej dať zarobiť trenčianskej dopravnej akadémii v spolupráci so SADkou, myslím že zamestnanci SAD a študáci predsa len viac poznajú trenčiansku MHD, ako nejakí trtkovia z Blavy a spoločnými silami aj s pedagógmi by istotne vymysleli niečo zmysluplnejšie a hlavne lacnejšie.
milan001: Tebou navrhovaný názov "Električná, žel.st." je zavádzajúci názov, nakoľko "Trenčín predmestie" nie je "stanica" (nemôžu sa tu vlaky križovať ani predchodiť, je tam len jedna koľaj), ale je z hľadiska žel. terminológie "zastávka", potom by správnejšie pomenovanie bolo "Električná, žel. zast.".
asi sa súdruhom nechcelo v noci sčítavať, lebo naozaj linka 50 v danom týždni jazdila v noci z piatka na sobotu 23:20, 00:20, 01:20, 02:20, 03:20 a teda čísla chýbajú!!!
presne, a rovnako tak pomer špička - sedla je 60 - 40, čo pri linke jazdiacej 30 min v špičke (napr. L8) znamená, že by v sedle nemala jazdiť len v 60 min intervale!
- ako je možné že medzi 00:00 a 04:00 je nástup cestujúcich 0? Veď v paitok premáva linka 50 a prázdna nešla a ani enmohla vo všetkých svojich spojoch. Niekto asi zavádza...a potom sa robia takéto nezmysly?
pri súčasných názvoch mi často vadí dĺžka, 90% je dobrých, len treba myslieť aj na displeje v busoch či označníky, kde čím jednoduchší názov, tým lepšie. Ja osobne chválim hlavne tú kotolňu, LIDL by bolo určite lepšie, rovnako zimák a R8zuska. Aj Mateja Bela by bolo iste lepšie ako je teraz. Ešte okrem toho navrhujem toto:
Premenovať:
Výchdoná > Lavičková
gen.M.R.Štefánika, Merina > Pod Sokolice (smer Kubra)
gen.M.R.Štefánika, Merina > OZC Max (smer stanica)
gen.M.R.Štefánika > OZC Max
Ku štvrtiam, Baumax > Ku štvrtiam
Skrátiť:
Biskupická, čistička > BIksupická, ČOV
Bratislavská, Old Herold > Old Herold
Električná ul, predmestie > Električná, žel.st.
gen. Svobodu, Pod Juhom > Pod Juhom
Kasárenská, Majerská > Majerská, rázc.
Kubranská, Pred pošom > Pred poľom
Legionárska, reštaurácia > Legionárska, Perla
Saratovská, pri parku > Saratovská, park
Tesco, zóna > Tesco
Zlatovce, Detské mestečko > Detské mestečko
A ešte by som zrušil zastávky:
Inovecká (Smer Juh) > náhrada Ku štvrtiam hneď za rohom
Opatovská, nadjazd
Zlatovská > presunúť do protipolohy Zlatovská, nák.stred.
A zriadil by som nové zastávky:
Mobelix (zastávka je hotová)
Vinohrady (v novej obytnej štvrti bus nikde nestojí kilometer ani na jednu stranu)
Zlatovská, pumpa (aj tak sa busy otáčajú vzadu, alebo potom niekde na Brnianskej a nech sa točia na kruháči)
Stavokov - busy do priem.parku tade idú a ľudia čo tam robia by uvítali keby tam stáli
a podla by aj zastávka ako je nový kruháč v Zlatovciach na výjazde z nového podjazdu (napr. Zlatovce, družstvo)
a dal viac azstávok na znamenie!
a zrušil by som krúženie v obchodnej zóne, bus by šiel hneď nazad
čo tak premenovať aj nejaké zastávky, keď už bude zmena MHD - dnes sú niektoré strašne dlhé a neurčité, môj návrh:
gen. Svobodu, rázc. = Kyjevská (smer otoč), Západná (smer centrum)
Inovecká = Kaufland
Rozmarínová, gymnázium = gymnázium (alebo Rozmarínová)
Legionárska, reštaurácia (ktorá tam už snáď ani nie je) = Legionárska, Perla (je to tam metrovými písmenami napísané a vžité pre všetkých Trenčanov)
gen.M.R.Štefánika, Merina = Pod Sokolice
gen.M.R.Štefánika = OZC Max
Soblahovská 25 = Soblahovská
Soblahovská 49 = Soblahovská, stred
Martina Rázusa, obchodná akadémia = Rázusova (alebo Martina Rázusa)
Martina Rázusa, zimný štadión = zimný štadión
Považská, kotolňa = Považská, LIDL
Hodžova, kotolňa = Hodžova, LIDL
Opatovká, ihrisko Pádivec = Opatovská, NS (nákupné stredisko)
Legionárska, nemocnica = nemocnica
Piešťanská, pošta = Piešťanská
Opatová, námestie = Opatová, stred (žiadne námestie tam nie je)
Opatová, Horeblatie = Horeblatie
tomu sa hovorí odborná starostlivosť a verejná služba - hlavne že niečo ide, hlavne že je to novourobené a hlavne že je čo komu fakturovať - namiesto ako ušetriť, vylepšiť pre občana, zahustiť interval, prilákať do MHD ďalších ľudí a jestvujúcim skúsiť ponúknuť za rovnaké peniaze viac muziky. Naozaj, dnes je to takto v "a":
Juh I - stanica: linka 11, v zásade každých 60 min
Juh II - stanica: linka 1 a linka 22, v preklade každých 30 min
Juh III - stanica: linka 23 a linka 28, v preklade každých 60 min
takže ak by po novom mala jazdiť jediná linka, ktorá by navyše vynechávala Juh III, mala by jazdiť v "a" každých 15 min aby to bola súčasná uroveň, resp. každých 20 min v "a" ak by sa malo aj niečo ušetriť. Lenže tu sa brutálne šetrí - nová linka 3 60 min, a ušetrené kilometre na nezmyselné linky ako 12,13 a podobne....?
Marečku najväčšou "Perlou Považia" na tom DICku je snáď L3, ktorá chodí cez víkend raz za hodinu a je to jediné spojenie najväčšieho trenčianskeho sídliska so stanicu, kde teraz cez víkend idú 4 spoje za hodinu a v intervale, resp. prispôsobené vlakom. Teraz L3 príde na stanicu po odchode vlakov a odíde súčasne s príchodom vlakov, načo taká linka je? Na kkt s prepáčením? Ale už to tu ktosi písal myslím...Proste ak chce niekto položiť trenčiansku MHD a všetkých ľudí čo pre ňu robia, nech to spustí! Výsledok bude viac než zaručený.
Za to Opatová, v ktorej stoja lacné vlaky a "milión" spojov prímestskej dopravy, tá spojenie so stanicou bude mať viac než kvalitné. Akurát žiadny Opatovan na stanicu ísť nepotrebuje a inam sa touto linkou nedostane. Super, pribudne nám na prímestskej ľudí, pretože všetci ľudia z pôvodnej L21 prejdú na PAL a vlak.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.