imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Prepravný poriadok IDS Východ
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Oblačno
11 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Švajčiarsko
› Lugano
Dolná stanica lanovky na vrchol San Salvatore
Lanovka na vrchol San Salvatore
Podvozky pre trolejbusy Tr51, medzi ktorými boli aj bratislavské, sa vyrábali viac ako 20 rokov
Trolejbus Tr51, ktorý bol po skončení prevádzky trolejbusov v Lugane odpredaný do Česka
Trolejbusy v Lugane dojazdili v roku 2001
Volvo / Hess / SAAS B58 z roku 1975 na báze typu 91 T
Najmodernejšími trolejbusmi v Lugane boli vozidlá Vetter SHO11 z roku 1987
Sprievodca pozemnej lanovky
Interiér pozemnej lanovky
Zastávka MHD
Informačný systém na zastávke
Niektoré autobusové spoje vykonáva pošta s autobusmi Volvo 8700/B12B
Mercedes-Benz O 530 G Citaro
Informačný systém na železničnej stanici
Mercedes-Benz O 530 Citaro pred železničnou stanicou
Mercedes-Benz O 530 Citaro pred železničnou stanicou
Mercedes O 405 N pred železničnou stanicou
Automat na cestovné lístky na železničnej stanici
Zastávka MHD
Zastávka MHD
Cestovný poriadok turistického vláčika
Cestovný poriadok MHD
Zastávkový označník s cestovnými poriadkami
Cestovné poriadky na zastávke sú farebne odlíšené podľa farebného kódu liniek
Automat na cestovné lístky spolu s informačným panelom s odchodmi liniek
Zastávkový označník na železničnej stanici
Zastávkový prístrešok pred železničnou stanicou
Vzhľadom na kopcovitosť terénu Lugana slúži na rýchly a pohodlný presun cestujúcich krátka pozemná lanovka zo železničnej stanice do centra
Horná stanica lanovky v priestore železničnej stanice
Trať pozemnej lanovky prechádza dvomi tunelmi
Pozemná lanovka zo železničnej stanice do centra
Malá lanovka zabezpečuje prijateľný interval na železničnú stanicu
Interiér vozňa pozemnej lanovky
Lanovka v spodnej stanici
Kĺbový turistický vláčik Dotto TM970
Kĺbový turistický vláčik Dotto TM970
Kĺbový turistický vláčik Dotto TM970
Vitrína s cestovnými poriadkami denných liniek a "nočného expresu"
Mercedes-Benz O 530 Citaro #307 na nábreží
Lanovka medzi Via Nassa a Via Giuseppe Motta premávala v rokoch 1913 - 1986
Neprevádzkovaná lanovka medzi Via Nassa a Via Giuseppe Motta
Podchod pod lanovkou medzi Via Nassa a Via Giuseppe Motta
Neprevádzkovaná lanovka medzi Via Nassa a Via Giuseppe Motta
Neprevádzkovaná lanovka medzi Via Nassa a Via Giuseppe Motta je technicky vzaté šikmý výťah - vozeň je pripevnený k protizávažiu umiestnenému vo veži hornej stanice
Neprevádzkovaná lanovka medzi Via Nassa a Via Giuseppe Motta
Neprevádzkovaná lanovka medzi Via Nassa a Via Giuseppe Motta
Lanovka na železničnú stanicu
Lanovka na železničnú stanicu
Dielo poskaladné zo súčastí regionálnej železnice
Vlak do Ponte Tresa čaká na odchod
Mercedes-Benz O 530 Citaro na linke k parkovisku P+R
Mercedes-Benz O 530 Citaro na centrálnom prestupnom termináli
Autobusy Mercedes-Benz O 530 Citaro v centre Lugana
Mercedes-Benz O 530 Citaro odchádza z prestupného terminálu
Setra S313 na regionálnej linke dopravcu AutoPostale
Mercedes-Benz O 530G Citaro v centrálnom prestupnom termináli
Mercedes-Benz O 530 Citaro s celoplošnou reklamou
Usmievavé regionálne vlaky v Lugane
Regionálna železnica obsluhuje aj letisko
Stanica regionálnej železnice
Dolná stanica pozemnej lanovky Lugano FLP
Horná stanica pozemnej lanovky - Monte Brè 915 m n. m.
Mercedes Benz O 530 Citaro #302 s reklamou na pozemnú lanovku vedúcu na Monte Brè
Schéma liniek MHD v Lugane
Rekonštrukcia pozemnej lanovej dráhy z centra na železničnú stanicu v Lugane
Rekonštrukcia spodnej stanice pozemnej lanovej dráhy z centra na železničnú stanicu v Lugane
Rekonštrukcia spodnej stanice pozemnej lanovej dráhy z centra na železničnú stanicu v Lugane
MAN Lion's Regio R12 na vyhliadkovej linke zo švajčiarskeho mesta Lugano do talianskeho mesta Tirano
Náhradná doprava za lanovku je jasne viditeľná
Spodná stanica lanovky Lugano Paradiso - San Salvatore
Pozemná lanová dráha na horu San Salvatore bola sprevádzkovaná v roku 1890
Vozeň spodnej sekcie lanovej dráhy na San Salvatore
Keďže pôvodne sa uvažovalo so stavbou ozubnicovej železnice, lanová dráha je rozdelená na dva samostatné rovnako dlhé úseky
Lanová dráha na San Salvatore dosahuje maximálne stúpanie 61 %
Panoramatický vozeň lanovej dráhy na San Salvatore umožňuje výhľad na Lugano aj cez strechu
Rozdielny sklon dvoch úsekov lanovej dráhy je zjavný pri prestupe v strednej stanici
Prestup medzi dvoma úsekmi lanovej dráhy v strednej stanici Pazzallo
Heuliez GX 127 na dočasnom nástupišti pri železničnej stanici
Heuliez GX 127 na dočasnom nástupišti pri železničnej stanici, v pozadí hora San Salvatore
Zrekonštruovaná pozemná lanová dráha medzi železničnou stanicou a centrom mesta
Lanová dráha bola po rekonštrukcii znovu otvorená v decembri 2016
Horná stanica mestskej lanovky, ktorá jazdí od roku 1886
Sklenená horná stanica lanovej dráhy, ktorá bola vybudovaná ako súčasť celkovej rekonštrukcie dráhy v rokoch 2014 - 2016
Vozeň SWS C Giardiniera z roku 1911 jazdil na dnes už zrušenej trati Lugano–Cadro–Dino (LCD)
Pohľad na pozemnú lanovú dráhu a konečnú regionálnej železnice pod železničnou stanicou
Pozemná lanová dráha spájajúca centrum mesta so železničnou stanicou
Pozemná lanová dráha spájajúca centrum mesta so železničnou stanicou
Cestovné poriadky MHD
#306, TI 224924, linka 2, Stazione
Spodná časť pozemnej lanovej dráhy (úsek Cassarate - Suvigliana) je plne automatizovaná
Spodná stanica lanovej dráhy na Monte Brè
Interiér vozňa lanovky
Výhybňa spodnej časti trate
#1, Suvigliana
Vozeň hornej stanici spodnej lanovej dráhy sprevádzkovanej v roku 1908
Na stanici Suvigliana sa prestupuje medzi spodnou a hornou časťou pozemnej lanovky, medzi stanicami treba prejsť cez cestu
#3, Suvigliana
Vozeň hornej časti lanovej dráhy
Výhybňa hornej časti lanovej dráhy
Vozeň lanovky na trati sprevádzkovanej v roku 1912
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie