imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Prepravný poriadok IDS Východ
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Slabý dážď
4 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Taliansko
› Catania
Midibus Bredamenarinibus M 231
Menarinibus Citymood na Piazza del Duomo pred budovou radnice
Autobusy MHD a prímestský vlak
Autobusy Menarinibus Citymood a Scania Citywide
Zastávkový označník súkromného dopravcu SAIS Autolinee
ALIBUS - expresná linka AMT Catania
MAN dopravcu AMT Catania
BredaMenarinibus na letiskovej linke
Vstup do stanice metra pred železničnou stanicou
Palmy pred vchodom do metra
Ukážka bežného parkovania na taliansky spôsob
Dvojvozňová súprava Firema M.88
Koniec nástupišťa a koniec trate
Schéma metra v Catanii
Stanica metra Borgo
Reklama na reklamné priestory v metre
BMC Neocity 8.5M pri stanici Borgo
MenariniBus Citymood L CNG
Trať Ferrovia Circumetnea (FCE)
Motorová jednotka radu RALn 64
Staré a nové vozidlá Ferrovia Circumetnea (FCE)
Parný rušeň La meuse z roku 1909
Stanga-TIBB prichádza na konečnú
Motorový voz Stanga-TIBB ADE 20
Stanga-TIBB ADE 20 posunuje na konečnej Catania Borgo
Koľajisko stanice Catania Borgo
Služobný vchod, resp. únikový východ zo stanice metra Borgo
Parný rušeň La meuse z roku 1909
Posledný podjazd pred aktuálnou koncovou stanicou Catania Borgo železnice Circumetnea
Citymood v buspruhu
#1650, FW 989 XD, Piazza Della Borsa
Linka na letisko má samostatné označenie aj autobusy
Midibus v slabo viditeľnom buspruhu
Výstupište v centrálnom prestupnom uzle
Prestupný uzol autobusov Piazza Borsellino pri historickom centre
#3449, FR 239 RB, linka 538, Piazza Paolo Borsellino
#2401, FF 800 GV, linka L-EX, Via Porticello
Avancity na miestnej obchodnej ulici, kam majú povolený vstup len autobusy MHD a dopravná obsluha
#1832, FY 527 MS, Via Etnea
Motorový vlak sa v rannom opare chystá na jazdu okolo sopky Etna
Motorový vlak zložený z vozňov Stanga-TIBB ADe vyrobených v roku 1980
Vozne RALn 64 vznikli prestavbou starých vozňov RALn 60 vyrobených v roku 1948 a pôvodne slúžiacich v centrálnej časti Sicílie
Interiér vozňa ADe 13
Úzkorozchodný vozeň ITIN-Italimprese Industrie ADe 22 zo začiatku 1990. rokov
Odstavené staré vozne železnice Circumetnea v aktuálnej koncovej stanici v Catanii
Podobné a pritom rôzne vozne z prelomu 1970. a 1980. rokov
Depo úzkorozchodky Circumetnea v Catanii
Železnica Circumetnea bola v roku 1999 skrátená po stanicu Catania Borgo a úsek do širšieho centra prevzalo metro
Pozostatok úzkorozchodky do centra mesta po jej skrátení v roku 1999
Odtiaľto regionálna železnica Circumetnea pokračovala rušnou ulicou do prístavu
Výstup z metra
Vstup a iba vstup do metra
Automaty na cestovné lístky
Interiér jednotky typu M.88
Dvojvozňová jednotka Firema M.88-03 na konečnej Nesima
Citymood patriaci železničnej spoločnosti Circumetnea na konečnej zastávke metra
Komplikované spojenie konečnej metra a autobusového terminálu
#3202, DF 524 NH, linka 421, Via Frà Mauro, Parcheggio Nesima
Sociálne zariadenie pre vodičov v autobusovom termináli
V Catanii sa používajú sedadlá vodičov autobusov s bužírkovým výpletom na kovovej konštrukcii
Stanici metra je ťažké sa vyhnúť, stojí totiž rovno v ceste
Vstup do konečnej stanice metra Nesima, ktorá bola otvorená v roku 2017
#1834, FZ 094 DT, linka 642, Viale Lorenzo Bolano
Turnikety v stanici Nesima
Odparkované jednotky Firema M.88 za konečnou stanicou
Interiér prvej jednotky Titagarh/Firema CT1
Interiér jednotky Titagarh/Firema CT1
Informačný displej v jednotke Titagarh/Firema CT1, ktorý schematicky zobrazuje aktuálnu polohu vlaku v rámci okolia vlaku
Informačný displej v jednotke Titagarh/Firema CT1, ktorý schematicky zobrazuje aktuálnu polohu vlaku v rámci celej siete metra
Informačný displej v jednotke Titagarh/Firema CT1
Prvá indicko-talianska jednotka Titagarh/Firema CT1 zaačala premávať v apríli 2022
Nástupištia autobusov pred centrálnou stanicou
Vystavený parný rušeň R.370 012 z roku 1911, ktorý jazdil na sicílskej úzkorozchodnej trati Dittaino - Piazza Armerina - Caltagirone
Nástupištia autobusov pred centrálnou stanicou
#1849, FZ 038 KF, linka 421N, Piazza Papa Giovanni XXIII, Stazione Centrale
Odstavený MAN Lion's City patriaci regionálnemu dopravcovi
Výťahy do stanice metra Stesicoro otvorenej v roku 2016
Vstup do stanice Stesicoro, ktorá bola v roku 2022 konečnou stanicou v centre Catanie
Jednotka Firema radu M.88 v konečnej stanici Stesicoro
Dočasné nástupište určené pre dvojvozňové jednotky metra
Jednotka Firema radu M.88 v konečnej stanici Stesicoro
Schéma siete metra v Catanii
Nepoužívaná odbočka metra do prístavu (vľavo)
Nefunkčný výťah do stanice metra otvorenej v roku 1999
Prevádzka metra končí medzi 20:30 a 21:00, teda v čase večere Sicílčanov
V danom čase najnovšia jednotka metra - Titagarh/Firema CT1
Motorová jednotka od poľskej firmy Newag
Železnica Circumetnea funguje od roku 1895, úsek od stanice Catania Borgo bol nahradený metrom v rovnakej trase v roku 1999
Pôvodnú trať prehradilo parkovisko, vzadu vidno aktuálne ukončenie trate
Circumetnea má od roku 1988 plán zdvojkoľajniť a elektrifikovať časť siete, zatiaľ sa však tento zámer realizovať nepodarilo
Vstup do stanice metra Borgo, v pozadí sa nachádza rovnomenná železničná stanica
#2005, DM 478 EB, Via Etnea
Zastávkový označník s elektronickou tabuľou
#3416, FR 206 RB, linka BRT1, Via Etnea
Jednosmerný buspruh na ulici vedúcej priamo do centra Catanie
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie