imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Prepravný poriadok IDS Východ
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Mierny dážď
9 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Švajčiarsko
› Lausanne
Trolejbusový vlak v starom nátere
Súprava trolejbusu FBW / Hess 91 T #739 s vlečným vozidlom Rochat / Lauber #953
Prvé trolejbusy na podvozkoch FBW 91 T z roku 1969 mali ešte karosérie so zaobleným tvarom
Súpravy NAW / Lauber / BBC-SAAS 91 T + Hess / Lanz + Marti jazdili viac ako 30 rokov a dojazdili až v roku 2021
Trolejbusy vyrobené v 1960. a 1970. rokoch v Lausanne dojazdili až okolo roku 2000
Viac ako 30-ročný trolejbus so sklápacími schodíkmi
Jeden z unifikovaných švajčiarskych trolejbusov 91 T, ktoré vyrábalo viacero výrobcov karosérie aj elektrickej výzbroje od polovice 1970. rokov
Trolejbusy 91 T dostali v polovici životnosti, teda po 15 rokoch, nízkopodlažné vlečné vozidlá
Vo výrobe typu 91 T sa pokračovalo aj po ukončení produkcie podvozkov pod značkou FBW
Lausannskou zaujímavosťou bolo spájanie nových trolejbusov so starými vlečniakmi (na fotografii) a, naopak, starých trolejbusov s novými vlečniakmi
Míňanie sa trolejbusov so starým a novým náterom
Vlečné vozidlá sa v Lausanne používali od roku 1963 až do roku 2021
Duobusy Neoplan N 6121 vydržali v Lausanne len veľmi krátko (2002 - 2005)
Vstup do plne automatizovaných vozňov metra na linke M2
Vozne na linke M2 jazdia na pneumatikách na najstrmšej trati tohto druhu v Európe
Pohľad na zastávku Gare CFF
Najbližšie odchody metra
Neoplan N4522 #603
Neoplan N4522 #603
Van Hool AG300 #543
Van Hool newAG300 #571
Van Hool newA330N CNG #304
Najbližšie odchody liniek
Vlek Rochat/Lauber z 1970-tych rokov
Súprava FBW/Hess/BBC #746 + Rochat/Lauber #968
Van Hool newA330 #456
Trolejbusy NAW/Lauber/BBC-SAAS boli dodané v druhej polovici 1980-tych rokov
Súprava NAW/Lauber/BBC-SAAS #755 + Rochat/Lauber #963
Zadné dvere vozňa Rochat/Lauber #963 boli znefunkčnené zrejme kvôli nedostatočnému výhľadu vodiča
Interiér vleku Rochat/Lauber #963
Súprava FBW/Hess/BBC + Rochat/Lauber
Posledný trolejbus FBW/Hess/BBC z roku 1984
Spodná stanica metra kedysi patrila ozubnicovej dráhe a predtým pozemnej lanovke
Automatizované metro sa pripravuje na odchod
Interiér metra na pneumatikách typu Alstom MP 89 CA
Po trati M2 kedysi viedla ozubnicová dráha taktiež nazývaná metrom (1958 - 2006) a predtým pozemná lanovka (1877 - 1958)
Trolejbus Hess / Kiepe BGT-N2D pred železničnou stanicou
Trolejbus Hess / Kiepe BGT-N2C s reklamou
Trolejbus Hess / Kiepe BGT-N2D
Trolejbusy Hess / Kiepe BGT-N2C
Nasledujúca zastávka na vozidlovom displeji
Trasa linky s trvaním cesty a self-promo na displeji vo vozidle
Veľký názov zastávky s označením čísla linky a zastávky na znamenie na prístrešku
Prevažná časť trate metra M1 sprevádzkovanej v roku 1991 je jednokoľajná
Metro blížiace sa na konečnú Renens-Gare, kde je umožnený prestup na hrane na vlak
Výstavba novej trolejbusovej trate
Neoplan N4522 v mieste budúcej trolejbusovej trate
Zatávková elektronická tabuľa s chybovým hlásením
Interiér vlečného vozidla Hess / Lanz + Marti
Plne vybavený zastávkový prístrešok s označením čísiel liniek, informáciami a automatom na cestovné lístky
Vnútorný informačný systém vo vlečnom vozidle Hess / Lanz + Marti
Zastávkový informačný displej spolu s elektronickou schémou nástupíšť
Viditeľné označenie zastávky a automat pod prístreškom
Interiér trolejbusu Hess / Kiepe BGT-N2D
Detail informačného displeja - zobrazená trasa linky s trvaním cesty a prestupy
Detail informačného displeja - informačná kampaň objasňujúca, prečo vozidlo nemôže čakať dobiehajúcich cestujúcich
Interiér trolejbusu Hess / Kiepe BGT-N2D
Interiér trolejbusu Hess / Kiepe BGT-N2D
Interiér trolejbusu Hess / Kiepe BGT-N2D
Interiér trolejbusu Hess / Kiepe BGT-N2D - miesto na bicykel, kočík alebo vozíček spolu s možnosťou upevnenia
Konečná trolejbusovej linky 8 na okraji Lausanne s podzemným parkoviskom P+R
Hess / Kiepe BGT-N2D na konečnej
Smerovo oddelené jazdné pruhy so zastávkami v nich sú jedným z prvkov preferencie MHD
Smerovo oddelené jazdné pruhy so zastávkami v nich umožňujú bezpečný prístup cestujúcich na zastávku
Jasná preferencia vybraných dopravných prostriedkov pri vstupe do mesta
Ochotný vodič trolejbusu vystúpil a pomáha cestujúcej so zakúpením cestovného lístka
Den Oudsten Alliance City postáva na bývalej autobusovej, trolejbusovej a predtým aj električkovej stanici
Den Oudsten Alliance City postáva na bývalej autobusovej, trolejbusovej a predtým aj električkovej stanici
Neoplan N4522 vchádza do krátkeho cestného tunela
Ani na dočasnej zastávke nechýbajú oznamy a automat na cestovné lístky (napájaný cez solárny článok)
Súprava trolejbusu NAW / Lauber / BBC-Sécheron s vlečným vozidlom Hess / Lanz / Marti na konečnej linky 7, odkiaľ je možné sa ďalej prepraviť taxíkom (vpravo) jazdiacim v rámci MHD
Taxík jazdiaci ako linka MHD 940 na zavolanie
Súprava trolejbusu NAW / Lauber / BBC-Sécheron s vlečným vozidlom Hess / Lanz / Marti
Súprava trolejbusu NAW / Lauber / BBC-Sécheron s vlečným vozidlom Hess / Lanz / Marti
Vlečné vozidlo Hess / Lanz / Marti
Cestovný poriadok a obsluhovaná oblasť taxibusom
Neoplan N4522
Aj vo Švajčiarsku občas vypadne vnútorný informačný systém
Upozornenie pre vodiča trolejbusu na nutnosť použitia reflexnej vesty
Regionálna električková trať vedie po kraji ulice
Zastávkové tlačidlo znamenia vodičovi
Signál, ktorý sa rozsvieti po stlačení tlačidla s požiadavkou na zastavenie regionálnej električky
Madlo pri dverách v jednotke Stadler RBe 4/8
Vozeň Be 4/8 z roku 1991
Stadler RBe 4/8 z roku 2010 na konečnej Lausanne-Flon
Konečná stanica regionálnej železnice LEB Lausanne-Flon
Stanica plne automatizovaného metra
Pobyt vlakov metra je na staniciach nastavený na 25, 35 alebo 70 sekúnd
Výhybka pneumatikového metra
Trať metra na pneumatikách
Premávka metra M2 s vozňami MP 89 CA je plne automatizovaná, a tak cestujúci môžu stáť aj v miestach, kde by pri iných metrách bola kabína strojvodcu
Dilatácia na trati metra na pneumatikách
Trať metra prechádzajúca mostom
Kontrola cestovných lístkov pri výstupe z metra
Trolejbus Hess / Kiepe BGT-N2D
Nástupištia MHD pred železničnou stanicou
Bývalá vozovňa a vedľa nej špeciálne značenie buspruhu
Trolejbus Hess / Kiepe BGT-N2D
Stanica metra Lausanne-Gare
Výjazd z tunela metra na povrchovú časť trate
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie