imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Prepravný poriadok IDS Východ
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Slabý dážď
4 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Taliansko
› Napoli (Neapol)
Výhliadkové autobusy pod Castel Nuovo
Autodromo Busotto UL.22 na neapolskej linke R3
Výstavba linky 1 neapolského metra pre zemetrasenie aj finančné problémy trvala od roku 1976 do roku 1993, odvtedy sa trasa predlžuje
Zatiaľ čo linka 1 sa od roku 1993 podstatne rozšírila, v roku 2021 ju ešte stále obsluhovali výlučne pôvodné vozidlá dodané v roku 1993
Interiér stanice Materdei
Stanice metra budované po roku 1993 majú rôzne výtvarné stvárnenia, ktoré navrhli umelci
Interiér stanice Materdei
Interiér stanice Materdei
Interiér stanice Materdei
Niektoré stanice metra majú jednotný vzhľad, iné, ako aj Materdei, majú aj v rámci jednej stanice použité rôzne štýly
Súpravy metra sú posprejované
Ružový interiér stanice Salvator Rosa
Interiér stanice Salvator Rosa
Interiér stanice Salvator Rosa
Interiér stanice Salvator Rosa
Interiér stanice Salvator Rosa
Navigácia na stanici metra
Interiér stanice Dante
Interiér stanice Dante
Umelecké dielo na stanici Dante
Z neapolskej trolejbusovej dopravy zostal len fragment
Súprava radu M1, ktorý vyrobili firmy Fiore a Ansaldo Trasporti v rokoch 1991 - 1992 a vlaky boli uvedené do prevádzky v roku 1993
Stanica Quattro Giornate
Reklama v dizajnovej stanici metra
Stanica metra Quattro Giornate
Umelecké dielo v stanici Quattro Giornate
Umelecké dielo v stanici Quattro Giornate
Umelecké dielo v stanici Quattro Giornate
Umelecké dielo v stanici Quattro Giornate
Umelecké dielo v stanici Quattro Giornate
Umelecké dielo v stanici Quattro Giornate
Umelecké dielo v stanici Quattro Giornate
Umelecké dielo v stanici Quattro Giornate
Umelecké dielo v stanici Quattro Giornate
Mapa umeleckých diel v stanici Quattro Giornate
Stanovené miesta na státie v metre
Interiér jednotky metra radu M1
Farba na okne vozňa nie je ďalší dizajnový prvok metra, ale graffiti
Stanica metra Garibaldi
Stanica metra Garibaldi s cestujúcimi nalepenými na zrkadlách
Eskalátory v stanici metra Garibaldi
Do stanice metra Garibaldi sa vchádza z čiastočne krytého nákupného centra
Na letisko premáva špeciálna linka so špeciálnou tarifou
Obratisko autobusov pri železničnej stanici
Eskalátory v stanici metra Garibaldi pripomínajú scény z niektorých futuristických filmov ako napríklad Metropolis
Stanica metra Garibaldi otvorená v roku 2013
#GC 231JF, LM016, Piazza Giuseppe Garibaldi
Na letiskovú linku sú nasadzované minibusy Citymood 10
V Neapole a okolí je v prevádzke sieť 142 km úzkorozchodných železničných tratí nazývaná Ferrovia Circumvesuviana
Jednotka Sofer ETR 110 z roku 1988 pod hlavnou železničnou stanicou
Jednotka vyrobená firmami Ansaldobreda / Firema v rokoch 2008 - 2009 reprezentuje stav mnohých vozidiel železnice Circumvesuviana
Železnica Circumvesuviana využíva úzky rozchod 950 mmm
Pravdepodobne pozostatky po sedačkovej lanovke na kraji krátera Vezuvu
Pravdepodobne pozostatky po sedačkovej lanovke na kraji krátera Vezuvu
Regionálna autobusová linka medzi Pompejami a Vezuvom končí asi 10 minút chôdze od sopečného krátera
Konečná stanica regionálnej železnice Circumvesuviana sa nachádza v širšom centre Neapolu asi 300 metrov od hlavnej železničnej stanice
Posprejované jednotky Sofer / Asgen
Sprejeri sa nevyhýbajú ani najnovším jednotkám Circumvesuviany, ktoré mali v čase fotografovania 12 rokov
Zrušená väčšina vlakov počas štrajku zamestnancov v doprave
Čistá a pografitovaná jednotka Circumvesuviany
Turnikety z nástupíšť koncovej stanice Porta Nolana
Budúci vzhľad stanice metra Duomo
Stanica metra Duomo
Podsvietené segmenty stanice metra Duomo menia svoju farbu
Vlak radu M1 na konečnej linky 1 Piscinola Scampia
Vestibul stanice Piscinola Scampia
V stanici Piscinola Scampia sa stretáva mestské a regionálne "dúhové" metro
V stanici Piscinola Scampia sa stretáva mestské a regionálne "dúhové" metro
V stanici Piscinola Scampia sa stretáva mestské a regionálne "dúhové" metro
Interiér stanice Piscinola Scampia
Interiér stanice Piscinola Scampia
Interiér stanice Piscinola Scampia
Interiér vozňa radu M1
V Neapole sa bežne parkuje priamo na zastávkach, a to nielen v noci
Trolejbusová trať linky 204 bola postavená v rokoch 2016 - 2021 a nahradila tak autobusovú linku 204
Natrolejovacie striešky majú samostatnú stopu, ktorá končí výhybkou, kde sa pripája na hlavnú trolejovú stopu
Interiér električky Sirio
Dlhodobá dočasná konečná linky 1
Slučkové obratisko aj pokračovanie električkovej linky 1 prehradila výstavba predĺženia linky metra 1 vrátane stanice Poggioreale
#EF 170NL, U002, linka C90, Via Nuova Poggioreale
Opustená bývalá konečná električkovej linky 1 na hraniciach Neapolu
Konečná električkovej linky 1 na hraniciach Neapolu zatiaľ slúžila len v rokoch 2013 - 2016
Výstavba stanice metra linky 1 Poggioreale prebieha od roku 2015
Sirio na dočasnej konečnej električkovej linky 1, ktorá sem bola skrátená kvôli výstavbe metra (v pozadí)
Sirio vypúšťa ľudí mimo zastávky na trať, keďže spoj pred ním ešte neodišiel z konečnej zastávky
Jediný trávnatý úsek električkovej siete v Neapole
#1102, linka 1, Piazza Nazionale
Citaro na konečnej v danom čase nepremávajúcej električkovej linky 2
#1109, linka 1, Piazza Nazionale
Dočasná konečná električiek na nábreží
Od roku 2011 nepoužívaný úsek električkovej trate na nábreží
Od roku 2011 nepoužívaný úsek električkovej trate na nábreží pod Novým hradom
Neapol tvrdí, že jeho metro je alebo bude najkrajšie na svete
Výstavba konečnej stanice metra linky 6 Municipio
#EV 781NP, P004, linka E6, Piazza Trieste e Trento
Zrekonštruovaný cestno-električkový tunel v centre mesta môže signalizovať, že električky sa do týchto miest ešte vrátia
#DR 035LJ, V840, linka 154, Via Partenope
#GC 218JF, LM003, linka 151, Via Partenope
#GC 000NL, S4620, Via Partenope
Minibus prechádza okolo opustených koľajníc, na ktoré sa možno ešte električky vrátia
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie