imhd.sk
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Bezbariérová doprava
S preukazom ŤZP
Preprava zvierat
Preprava bicyklov a lyží
Prepravný poriadok MHD Poprad
Prepravný poriadok železníc
Prepravný poriadok IDS Východ
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Slabý dážď
7 °C
sk
English
Poprad-Tatry
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Španielsko
› Barcelona
Mercedes-Benz O530 Citaro #240
Paralympijské hry v roku 1992 si vyžiadali nákup prvých nízkopodlažných autobusov
MAN NL 202 #8039
MAN NL 223F / Caetano #2918 z roku 2002 pred víťazným oblúkom
Mercedes O530 Citaro #2434
Scania L94UB 4x2 / Noge Touring #350 na prímestskej linke
Prímestský kĺbový dvojdverový autobus Sunsundegui / Volvo B10M #1705
Mercedes-Benz O530G Citaro #3018
MAN NG 313F #3310
Irisbus Iveco 491E.12.22 CityClass / Noge #6744
Vyhliadkový autobus #2507
Informačný citylight pri vstupe do metra
MAN NL202F / Castrosua #8214 pred svetoznámym kostolom Sagrada Família
Iveco 491E.12 GNC #1334
Klaustrofobický vstup do metra na stanici Passeig de Gràcia
Automaty na stanici Passeig de Gràcia
Prechod do stanice podzemnej železnice, ktorú je možné použiť s rovnakým cestovným lístkom ako na metro
Nástupište linky L3 na stanici Passeig de Gràcia
Výjazd zo stanice metra Urquinaona
Všetky vlaky metra sú klimatizované, napriek tomu je v nich v špičke aj vo februári teplo
Stanica Plaça de Catalunya sa odlišuje od ostatných predelením koľají oblúkmi
Nakoľko má linka L1 rozchod 1668 mm (oproti 1435 mm a 1000 mm v ostatnej sieti), jej vozne sú z radu 4000 mierne odlišného od radu 2000
Interiér staníc je strohý, avšak po informačnej a funkčnej stránke výborný
Jedna z najnovších súprav metra radu 6000
Najnovší typ súpravy metra (rad 6000) je priechodný v celej dĺžke
Schéma zastávok linky je obohatená o LED diódy signalizujúce, cez ktoré zastávky vlak už prešiel
Súprava metra radu 4000 na stanici Universitat
Stanica Plaça de Catalunya pre linku L3
MAN NM223F #4407 v centre mesta
Zastávka autobusov s cestovnými poriadkami a informáciami
Umiestnenie cestovných poriadkov a informácií na valcoch síce šetrí priestor, ale uberá prehľadnosti údajov
Mercedes-Benz 412 D Sprinter #4238
Irisbus 491E.18.31 GNC #6322 na nábreží
MAN NG313F #3314 v autobusovom pruhu na nábreží
MAN NG313F #3314 s reklamou na ZOO, čo ale nie je zoologická záhrada, ale televízny seriál
Stredná podpera lanovky z prístavu na kopec Montjuic
Vyhliadkový autobus MAN NL222F / Sercar #2100
Vyhliadkový autobus MAN NL222F / Sercar #2100
Barcelona žije turistami, čoho dôkazom je aj plný autobus MAN NL223F / Sercar #2122
Mercedes-Benz O405N2 #2513 v trojdverovej verzii
Vstup do metra v štvrti Barceloneta
Najstaršie premávkové súpravy sú radu 1100
Súprava metra typu CAF 3000 v stanici Barceloneta
Priechodný vlak metra série 3000 od výrobcu CAF
Nepriechodná súprava metra série CAF 4000
Vlak na regionálnej trase v meste L'Hospitalet de Llobregat tesne za územím Barcelony
Usporiadanie časti sedadiel vozňa CAF série 5000
Interiér nového vozňa CAF série 5000
Alstom Citadis 302 #19 v sieti Trambaix
Električka Alstom Citadis 302 má kapacitu 218 cestujúcich, z nich 64 sediacich
Upozornenie na zákaz odbočovania cez električkovú trať a informácia pre chodcov o smere jazdy električiek
Mercedes-Benz O405GN2 / Castrosua #3717 z roku 1998
Alstom Citadis 302 #06 na čiastočne zatrávnenenej trati
Riadiace stanovište vozidla Alstom Citadis 302
Alstom Citadis 302 #06 po odbočení z diagonálnej triedy do bočnej ulice vyhradenej len pre električky
Informácie na zastávke električiek spolu s automatom na cestovné lístky
Informácia o najbližších odchodoch liniek
Električky Alstom Citadis 302 #18 a 01 na triede prechádzajúcej naprieč celým mestom
Vo všetkých súpravách metra absentujú stropné madlá, čo je najmä u starších nemodernizovaných typov problémom
Vyhliadkový autobus pred prístavom
Irisbus 491E.18.31 GNC #6322 na nábreží
Mercedes-Benz 412 D Sprinter #4235 je najmenším typom autobusu prevádzkovaným spoločnosťou TMB
Autobusy Irisbus 491E.18.31 GNC #6354 a 6371 na nábreží
Súprava metra CAF série 5000 si nadbehla oproti cestovnému poriadku
V niektorých častiach mesta MHD suplujú eskalátory
Stanica metra/podzemnej železnice linky L7 spoločnosti FGC sa odlišuje od bežných staníc metra spoločnosti TMB (systém FMB)
Stanica metra/podzemnej železnice linky L7 spoločnosti FGC
Vlak radu 111 na konečnej stanici linky L7 so slepou koľajou
MAN NG313F #3440 pri konečnej historickej električky
Obratisko historickej električky, pričom zastávka je umiestnená na prechode pre chodcov
MAN NL 22xF / Sercar na vyhliadkovej linke zachádza až do okrajovej časti Barcelony
Historická električka premáva v 15-30-minútovom intervale
Otáčanie kladkového zberača pre jazdu smerom nahor
Vozeň #6 je jedným z jedenástich, ktoré na historickej linke premávajú
Interiér električky #6
Vozeň #6 bol skonštruovaný v roku 1904 a naposledy opravený v roku 2005
Schéma liniek mestskej/prímestskej/podzemnej železnice spoločnosti FGC
Podzemná stanica Catalunya pre prímestské vlaky a metro spoločnosti FGC
Tunel linky L4
Mercedes-Benz O530 Citaro #2612 a MAN NL 243F GNC #1757
MAN NG313F GNC / Castrosua #6006 pred Katalánskym múzeom umení
Nová súprava metra radu 6000 výrobcu CAF
Alstom Citadis 302 #10 na linke T4
Obratisko linky T5
Návestidlo zabraňujúce vstupu električiek do úseku, kde linka T5 prechádza do protismeru
Vodič električky Alstom Citadis 302 #15 prechádza cez vozeň do druhého riadiaceho stanovšťa, aby sa otočil do opačného smeru
Alstom Citadis 302 #15 na zastávke Glòries pri impozantnej veži Torre Agbar
Električky Alstom Citadis 302 #09 a 15 pri veži Torre Agbar
Interiér električky Alstom Citadis 302 #15
Stanovište vodiča v električke Alstom Citadis 302 #15
Predné/zadné dvere vozidla Alstom Citadis 302 #15 spolu so schémou siete električiek systému Trambesòs
Alstom Citadis 302 #15 v podpovrchovej časti siete
Interiér súpravy CAF radu 3000 s prídvernou časťou sedadiel upravenou na opieranie cestujúcich
Označenie stanice Urquinaona spolu s neoficiálnou prídavnou nálepkou
Najdôležitejšie informácie pre cestujúcich (prepravný poriadok, ceny, tarifné zóny, schémy a pod.) sa nachádzajú viackrát v každej stanici metra
Na každej stanici je okrem schémy a zoznamu liniek uvedený aj register. Autobusy majú v každom zastávkovom cestovnom poriadku zobrazenú mapu spolu s trasou linky
Mapa okolia stanice Urquinaona je súčasťou informácií poskytovaných verejnosti dopravným podnikom
Konečná električkových liniek T1, T2 a T3 Francesc Macià
Pohľad vodiča električky na zatrávnenú trať pri výjazde z konečnej Francesc Macià
Konečná električkovej linky T3 Sant Feliu
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie