Súhlasím s Tvojim názorom o vopred stanovených podmienkach. Ale potom to vyzerá tak, že TESCOBUSY využívajú špinavý bezdomovci a rôzny špekulanti, ktorí sa chcú odviesť zadarmo, len aby neplatili MHD. A o to ide, potom MHD dopláca na busy zadarmo, SAD-kám nestačia dotácie mesta, musia sa škrtať spoje atd. Ak TESCOBUS jazdí, nech jazdí, ale nech vozí iba tých, ktorí pre TESCO dajakú tržbu urobili. Alebo má TESCOBUS voziť aj zákazníkov Kauflandu, Lidlu apod.?
tak najprv si, môj zlatý, prečítaj zákon o cestnej doprave, potom si vypracuje prepravný poriadok a potom hovor o podmienkach. Inak ani nemusíš začať podnikať v doprave, Tesco (a ani nikto iný) si neobjedná povoz a somára a že "jazdi podľa tohto poriadku a kontroluj čo chceš". Sú asi predsa vopred stanovené pravidlá. A podmienka "blok od nákupu a plná tescotaška" je asi rovnaká blbosť, nemyslíš? To by potom malo byť napísané, že si musím kúpiť len nespotrebný tovar, v minimálnej hodnote X EUR a musím ho mať aj pri nástupe do busu. Čiže koniec celej tesco-linky....
PS: keď si kúpim žuvačku a zjem pred nástupom, tak asi bloček mám a nákup už nie. Chýba ti elementárna logika?
Keď vodič nemá právo kontrolovať, aké právo má cestujúci vojsť do autobusu zmluvnej dopravy, cestovať zadarmo, využívať že to platí TESCO. Ak já niečo dotujem a prevádzkujem, tak si kladiem aj podmienky.
Aký mi je problém že chcem ísť napr.do Aska tak po ceste spať zajdem do Tesca a zoberiem niejaký bloček ktorý ludia nechávajú na pokladničnom pulte a mám po probléme ☺ .
Predpokladám že tarifné podmienky na tej linke si určuje Tesco. Asi tam nastúpil nejaký nový manažér a chce ukázať aký je aktívny ? . Aj keď na druhej strane im vôbec nemám za zlé, že chcú aby linkou, ktorú oni financujú cestovali len ich zákazníci a nie kde - kto...
Stefco: Tie paragony ešte snáď ani nikto nikdy nekontroloval. Neviem prečo je takto, za éry SADky na tejto linke nič také nebolo. Na druhej strane zase máš špekulantov, ktorí nakupujú v priľahlých nákupných centrách (Nay, Baumax...) a vezú sa touto linkou. Spojenie s touto časťou Popradu klasickou linkou MHD veľmi chýba, kedysi sem jazdila linka č. 15 zo stanice cez centrum a Západ, tá však bola zrušená už dávnejšie.
K tomu CP Tesco linky:
Upozornenie č. 2: Cestujúci v smere od HM Tesco sú povinní pri nástupe predložiť vodičovi aktuálny pokladničný doklad z nákupu v HM Tesco.
To je čo za blbosť? Veď je to smiešne... Čo ak potrebujem ísť do Tesca cielene kúpiť len jednu položku, ale už ju napríklad budú mať vypredanú? To mi potom neprináleží cestovať tou Tesco linkou? To aby som si kúpil aspoň žuvačky hoc mi ich netreba, aby ma pustili do autobusu? Tak to je riadne trápne.
Podľa môjho názoru, by túto linku mali spoplatniť a mala by premávať ako každá iná. MHD v Poprade je v tak úbohom stave, že mnohí by využili tento autobusový spoj, aby sa odviezli aj v obvode mesta Poprad.
Alebo nech sa na prvej nástupnej zastávke HM Tesco nastupuje zadarmo, a na ostatných zastávkach nech sa platí. V opačnom smere by to bolo ale ťažšie. Možno by trebalo kupovať lístky u vodiča podobne ako na prímestských spojoch, že sa ohlási zastávka, na ktorú mieni dotyčný cestovať. Cestujúci do HM Tesco by mali dopravu zdarma, samozrejme bolo by ťažko vysledovať, či sa ozaj mienia odviezť až k Tescu.
máš pravdu, zoznamo dchodov z Juhu tu už raz vymenovnaý bol (katastrofa), ale keď si dám vypísať Kvetnicu smer AS, vyzerá to takto:
04:55a, 04:59x, 05:05a, 05:20x, 05:22x, 06:00x, 06:05x, 06:08x, 06:13a, 06:18x, 06:19x, 06:27x, 07:00, atď atď atď a večer 18:44, 18:48x, 19:49x, 21:08 - na popradské pomery celkom slušné
Síce tým smerom vôbec necestujem, ale čo som si pozeral prímestské spoje, tak ich periodicita je výrazne vyššia ako počet spojov na hociktorej mestskej linke počas celého dňa. Porovnám napr. so Sídliskom Západ, kadiaľ ide posledný autobus MHD podvečer niečo po 18:30, zatiaľ čo z mesta na Kvetnicu aj po 22. hodine. Druhá vec je samozrejme kultúra cestovania týmito spojmi, ako sa píše v článku.
V kataógu je takýto popis pri autobusoch: "Ikarusy 280 boli prvými kĺbovými vozidlami v ružomberskej MHD." Treba opraviť a pozmeniť nielen mesto, ale aj to, že boli prvými a aj poslednými kĺbovými autobusmi v popradskej MHD. A doplniť ešte tie dva známe vozy k tomu jedinému. ?
asi teraz čakajú, že Troliga vymyslí ten kĺbový autobus a to ich spasí ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
irizar