Evidenčné číslo:702
Typ: Škoda 24 Tr Irisbus
Výrobca: Škoda Electric, s. r. o., Plzeň
Výrobné číslo: 13196
VIN: VNEPS09D100002163 (Irisbus) | TM96TAJ6V6ASE3196 (Škoda)
Rok výroby: 2006
Sprevádzkovanie: 27.9.2006
Odstavenie z premávky: 8.3.2017
Vyradenie: 1.6.2020
Likvidácia: október 2020
Depo: Šarišské Lúky
Reklamy: VÚB Banka (busboard) (od 6/2008)

Korzár (busboard) (12/2010 - 12/2013)

Kelt (busboard) (5/2014 - 8/2014)
Informačný systém: R&G SRG-3100P (do 2015)
R&G SRG-6000P (od 2015)
R&G ETL-416120 (120 x 16 px)
R&G ETLZ-U 416112 (112 x 16 px; amber), ETLZ-U 216112 (112 x 16 px; amber), ETLZ-U 216028 (28 x 16 px; amber)
Doplňujúce informácie: nízkopodlažné vozidlo
Iné údaje: Dlhodobé odstavenie: jar 2013 - 28.1.2014

Od marca 2017 bol odstavený kvôli poruche hnacej nápravy, časom začal slúžiť ako zdroj náhradných dielov a jeho prípadná oprava sa ukázala ako nerentabilná. V júni 2020 sa tak stal prvým vyradeným nízkopodlažným trolejbusom v SR.

V čase vyradenia mal najazdených len 564 998 km.

10/2020 - odvoz do kovošrotu v Drienovskej Novej Vsi na likvidáciu.
Posledné záznamy o vypravení:
7.3.2017 1/111-9
6.3.2017 5/111-4
7/111-4
2/111-4
5D/111-4
5.3.2017 7/111-3
2/111-3
5/111-3
3.3.2017 2/111-7
5/111-7
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: rexino #2:
Ťažko povedať, odstavená bola kvôli rozsypanej zadnej náprave. Čo všetko sa nabalilo za tie 2 roky, neviem. Momentálne mám rozpracovaný článok práve o týchto odstavenkách, no čakám ešte na nejaké informácie z technickej prevádzky. Čoskoro budeme múdrejší.
Uvidíme ju ešte niekedy v premávke?
10/2010 - zapožičanie do Banskej Bystrice.