Reakcia na: dejvid #1:
Prečo by to mal byť koniec?
| Séria | Typ | Evidenčné čísla | Rok výroby | Sprevádzkovanie | Vyraďovanie | Počet |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Škoda 24 Tr Irisbus | 701 – 703 | 2006 | 2006 | od 2020 | 3 |
| 2. | Škoda 24 Tr Irisbus | 705 – 706 | 2007 | 2007 | od 2022 | 2 |
| 3. | Škoda 24 Tr Irisbus | 711 – 712 | 2008 | 2008 | 2024 | 2 |
| Spolu | 2006 – 2008 | 7 | ||||
| Dĺžka | 12090 mm
12490 mm (so stiahnutými zberačmi) |
|---|---|
| Šírka | 2500 mm |
| Výška | 3460 mm |
| Výška podlahy | 320 mm (1. dvere)
330 mm (2. - 3. dvere) |
| Rázvor | 6120 mm |
| Počet dverí | 3 |
| Počet miest na sedenie | 30 + 1 |
| Počet miest na státie | 69 |
| Celkový počet miest | 99 + 1 |
| Pohotovostná hmotnosť | 11000 kg |
| Celková hmotnosť | 18000 kg |
| Elektrická výzbroj | Škoda Electric, založená na IGBT tranzistoroch, s rekuperáciou |
|---|---|
| Motor | Škoda 7ML 3550 K/4, asynchrónny |
| Výkon motora | 210 kW |
| Počet motorov | 1 |
| Celkový výkon | 210 kW |
| Maximálna rýchlosť | 65 km/h |
| Nápravy | predná: Renault E 70 XH, tuhá (#701 - #703)
predná: RI 75 BUS, nezávislé zavesenie kolies (#705 - #706, #711 - #712) zadná: ZF AV 132.80, portálová |
| Pneumatiky | 275/70 R 22,5 |