Večná škoda, bo na Sigord chodím na chatu a hlavne ma fascinuje ten posledný SADistický autobus, nejako 22:55 či tak nejak z PO, čo chodí len v párnych týždňoch...
Papyr a Vladimír: Ale vy my stále nechcete rozumieť. Ja si uvedomujem, že trolejbus je najlepšie a najlacnejšie riešenie. Aj keď Papyrove čísla sa mi nezdajú. Už len vybudovanie drátov nad zem a meniarní, by stálo omnoho viac ako 11mil. Kč. Neverím, kým neuvidím, že vybudovanie plničiek vo vozovniach (postupne) a postupné nakupovanie CNG busov (nie prestavba) by bolo drahšie ako zadrátovanie mesta. Aj keď to zadrátovanie by bolo pri konečnom účte o 25 rokov lacnejšie.
Avšak v každom prípade DP, ktorý chce mať iba trole a nenechať ani jeden bus, robí chybu a uvedomí si to pri prvom väčšom (4 hodinovom) výpadku el. energie. To musíte uznať aj vy.
O.K. Prešovské podmienky nepoznám, takže sa nebudem na tento smer vyjadrovať.
Joj, joj! To tak ťažko pozrieť na hlavnú stránku? Tam je to pekne napísané - nové displeje majú už aj 308, 309 a 310. Ak si videl ešte niečo novšie, neváhaj a sem s tým, nech info aktualizujem!
Doprava na Delňu bude počas prázdnin organizovaná veľmi podobne minulému roku, ak nie úplne rovnako. Myslím, že sedlový a víkendový 30 min. interval bohato stačí.
Prajem vsetkym pekny den,
dnes bola "prehliadka historickych vozidiel", lebo boli videne TB ako 75 a 79 ... 79-kou som sa viezol, ale strasne tam huci vzduchovy kompresor - az neprijemne cestovat...
Vladimir: Neviem, ci som dobre postrehol, ale mam pocit, ze som videl namontovane nove displeje na dalsich AB, ci nie ?
Trosku "off topic", ale davnejsie som spomenul, ze s kupaliskom Delna to vizera otazne, tak to uz nie je pravda, novi najomnici sa pustili urychlene do prace a zlepsuju, co sa da, takze sezona si myslim, uz je zachranena.
Skoda, ze otazka prepravy cestujucich na Sigord prostrednictvom DPMP nie je v sucasnosti priechodna. (davnejsie to vysvetloval Vladimir).
Co sa tyka prepojenia Delne v letnej sezone, ostane to podobne ako minuleho roku ? Alebo sa bude nieco menit ?
Nebijem. Ja som vždy odchýlky od základnej témy toleroval v celkom slušnej miere
Re #407 eMareq: Takýchto obcí je v Prešovskom kraji viac a už dlhšiu dobu.
Nechcem byť egoista, ale teraz mi nejde o "tie" obce. Ja sa trasiem o obce obsluhované DPMP.
All: Dnes na L48 o 13:49 zo Sídliska III opäť vyše 20 cestujúcich. Slušné.
V niektorych obciach presovskeho kraja to dospelo az tak, ze tam bude chodit autobus SAD az raz za tyzden. Tusim sa jednalo o Svidnik (bolo to v relacii regionalny dennik)
Samozrejme suhlasim, ze odchod, nazvime to "odchod nahradnym sposobom" (PN, RPN, V, Op, Z), je mimoriadnostou. Neznamena to vsak, ze za tymto navestidlom musia byt nutne PZZ v poruche. Odchadzat nahradnym sposobom mozes napr. preto, ze nemas dohlad niektorej vyhybky suvisiacej s danou vlakovou cestou, obsadeny vyhybkovy alebo kolajovy obvod neovplyvnujuci cinnost PZZ, poruchu tratoveho zab.zar., prepalenu ziarovku na navestidle atd. Preco by mal vlak aj v tychto pripadoch ist pri styroch PZZ ako na Op? Navest Priecestne upozornovadlo mu to vsak pri odchode nahradnym sposobom prikazuje a basta!
Nie, tam je len zelena a cervena - skupinove odchodove umiestnene za krajnou vyhybkou platne pre vsetky kolaje. Ina ako VOLNO som myslel na rucnu privolavacku, V alebo Op rozkaz. Nevies ze ZSR trpi zvlastnou formou masochizmu? Do najdolezitejsich stanic dat to najprimitivnejsie zab. zar., vid Kosice, Presov, ale aj Leopoldov, Cierna n.T. SRT.
No tak to ja si zase myslím, že takáto návesť je v poriadku, odchod vlaku zo stanice na inú návesť ako Voľno by mal byť mimoriadnosťou (predpokladám teda, že za Voľno sa pokladá aj kombinácia Voľňa s niečím?).
Sarko: V pripadoch poruchy PZZ jazda vlaku zavislej trakcie bez motoroveho rusna nie je dovolena, aspon oficialne. Aj tu je vidiet, ako to je skvelo "vyriesene". Naviac sa vlak musi spravat ako keby bol vyrozumeny "Op" rozkazom (aj ked nie je) aj v pripadoch jeho odchodu zo zst. Presov okolo odchodoveho navestidla s navestou STOJ, co moze sposobit dalsich x-poruch vobec nesuvisiacich s PZZ, dane PZZ moze kludne fungovat! Na odchodovom navestidle je totiz "historicky nova" navest 160 Priecestne upozornovadlo s cislicou 4, ktora vlaku pri odchode na inu navest ako VOLNO, prikazuje ist na styroch nasledujucich PZZ ako keby bol vyrozumeny o ich poruche Op. Opat amaterizmus ludi tvoriacich predpisy. Vlado, nebi ma...
OK, čo teda v prípade, že PZZ nebude fungovať, strojvodca dostane rozkaz "Op" a pozabudne sa rušeň nezávislej trakcie? 60m pred priecestím pôjde 10 km/h a 50m pred ním musí stiahnuť zberač... Za predpokladu, že zastaví tesne za posledným deličom a pred návesťou "zdvihnite zberač", mohol by porušiť predpis, alebo by musel stáť a čakať až ho niekto odtlačí?
davnejsie bola na CT reportaz o tom, ako v niektorych mestach na Morave (alebo v Cechach) odstavuju plynove autobusy z prevadzky, lebo plyn zdrazel a uz sa im ich neoplati prevadzkovat...
Co sa tyka Tvojho vyjadrenia, ze to krizenie prejde vlak aj 10 km/h... Nuz neprejde, lebo podla platneho predpisu navest STIAHNITE ZBERAC musi byt osadena 50 m pred chranenym miestom a navest ZDVIHNITE ZBERAC 50 m za chranenym miestom (bez napatia). Razom z toho mame minimalne 100 m dlhy usek.
Ešte malá poznámka, žel. trolej je teda izolovaný celkovo na 6-tich miestach. 2xkeramický delič, 2xpertinax medzi stopami a 2xkeramický delič. Z fotografie je vidieť vzdialenosť medzi najvzdialenejšimi deličmi len cca 20m, čo sa mi nezdá. Pravdepodobne tam ešte budú nejaké dalšie deliče. Ak nie sú, znamená to, že vlak bez problémov prejde zotrvačnosťou aj rýchlosť 10 km/h...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Richard
dnes bola "prehliadka historickych vozidiel", lebo boli videne TB ako 75 a 79 ...
Vladimir: Neviem, ci som dobre postrehol, ale mam pocit, ze som videl namontovane nove displeje na dalsich AB, ci nie ?
Trosku "off topic", ale davnejsie som spomenul, ze s kupaliskom Delna to vizera otazne, tak to uz nie je pravda, novi najomnici sa pustili urychlene do prace a zlepsuju, co sa da, takze sezona si myslim, uz je zachranena.
Skoda, ze otazka prepravy cestujucich na Sigord prostrednictvom DPMP nie je v sucasnosti priechodna. (davnejsie to vysvetloval Vladimir).
Co sa tyka prepojenia Delne v letnej sezone, ostane to podobne ako minuleho roku ? Alebo sa bude nieco menit ?