Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Tomas #25172:
Je to veľké číslo, ale priznám sa, že ja neviem posúdiť, či je to adekvátne. Spoluúčasť mesta je ale iba 5%, takže ani nie 50-tisíc €. Preto si nemyslím, že tretie najväčšie mesto v SR v dôsledku toho zbankrotuje.

Je to ale obrovská stavba, vypichnem tie základné veci z dostupných podkladov, ktoré sa budú riešiť, keďže nemusí mať každý predstavu o rozsahu PD:

- prístavba a nadstavba dielní, oprava striech, výmena všetkých podláh v halách, nové kanály (to je podstatné, súčasné kanály majú hĺbku len 1,2 m !!!, ja sám mám 1,9 m 🙂 ),
- výmena všetkých okien, dvier, obkladov, maľovanie,
- nová sanita, kúrenie, vzduchotechnika, rozvody NN, osvetlenie, odkanalizovanie,
- nové zázemie pre údržbu, garáž pre 35 hybridných TR, garáž pre cca 20 klasických TR.

Modernizovaná bude väčšina prevádzok na dielni:
- umývacia linka, hala dennej údržby, turnusová a mechanická dielňa, kancelárie, elektro dielňa, zámočnícke dielne, miestnosť rozvodov, akumulátorovňa.

Taktiež vynútené úpravy TV:
- demontáž pôvodného TV (posledná reko tuším v 1999), demontáž trakčných stĺpov, osvetlenia,
- rozšírenie spevnených plôch pre budovanie TV, nové osvetlenie,
- nové TV v celej vozovni a dielňach,
- systém automatického stavania cesty, signalizácia beznapäťového stavu.

No a na záver ešte výstavba novej diódovej meniarne s inštalovaným výkonom 3 MW, ktorá bude živiť sieť, keďže rozširovanie elektrickej trakcie je na dobrej ceste.
Reakcia na: Jur@j #25171:
Inak PD za milion eur je v skutku riadna palka. Sice investicia je velka (takmer 20 mio), no aj tak je to riadne velka suma.
Reakcia na: rexino #25140:
Poslanci dnes túto investíciu (vypracovanie PD - depo+meniareň) jednohlasne schválili.

Schválili aj opravy vybraných ciest - poteší najmä Terchovská.
„Bez pomoci od štátu môže prísť k rušeniu liniek a k prepúšťaniu,“ zhodli sa prevádzkovatelia MHD.

http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=14132&secid=1
Reakcia na: matis #25168:
Aspoň počuť aj ex riaditeľa na niektorych zastavkah z (386)
Reakcia na: gigo #25167:
Áno, vie sa o tom už dlho, zatiaľ s tým ale nikto nič nespravil. 👍
Reakcia na: Martines88 #25166:
Áno, a toto isté robí (386) aj HOBBY PARK aj Divadlo Jonáša Záborského. Včera som išiel na 36.
Dnes som isiel z 386 na linke 36 a prekvapilo ma ze jednu zastavku hlasil ex riaditel Janus islo o zastavku Rusìnka , islo to tak nasleduje zastavka zena a potom ex riaditel na znamenie Rusinska nahravku bohuzial nemam a niekto pojde z 386 a linkou 36 tak nech nahraje
Reakcia na: gigo #25163:
Myslím, že deväťdesiatky už pominuli, a ľudia radšej uprednostnia o 6 minút dlhšie idúcu štvorku niekoľkokrát za hodinu, než paškvil jazdiaci po Bardejovskej, s najväčšou pravdepodobnosťou raz za jednu-dve hodiny. 🙂 Navyše, Duklianska sa v špičkách bežných, nekoronových dní chronicky upcháva, takže spoľahlivosť takejto linky, a následný prínos z časového hľadiska by bol prinajmenšom diskutabilný. Omnoho väčšiu pozornosť by som priamil po dostavbe trate na Rusínskej práve spojeniu po nej. Čo sa týka spojenia Pod Šalgovíkom - Karpatská, tak tam budú asi bezkonkurenčné vlastné nohy. 🙂
Reakcia na: gigo #25163:
A linka by pokračovala cez celé S3, a neodbočovala by na Mukačevskú. A jazdu by ukončila na konečnej Sídlisko III.🙂
Čo tak urobiť novú linku, po takej trase ako premáva školský spoj F? Ak by vznikla takáto linka, bol by vyriešený problém s prepojením Pod šalgovíka s Karpatskou...a ľudia by boli na S3 rýchlejšie ako na 4 alebo na 8, 38...Alebo sa to nedá?
Reakcia na: Lusky #25161:
Ďakujeme za upozornenie, niekde sa naozaj stala chyba. Pokúsime sa, aby bol CP vymenený aj na označníku.
Reakcia na: Pe Ha #25159:
Len si to doplňte aj tu na stránke, to je všetko.
Som milo prekvapený, ako rýchlo prišli prvé otázky a najmä ma prekvapila rýchlosť odpovedania na ne. https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-dokumentov/detail/3129136

Tak verím, že celé obstarávanie pôjde takto rýchlo a bez problémov.
Reakcia na: Lusky #25158:
A prečo tu dávaš rok starú fotku? To nie je aktuálny CP. A pochybujem, že by ho DPMP pri neustálych zmenách nevymenil.
Pridajte si poznámku do CP k linke č. 14. X - V smere zo Záborskeho o 18. 00 spoj zachádza k LC Tesco, plus zastávka LC Tesco. Nemáte to tam. ĎAKUJEM
Reakcia na: Bmpeer #25156:
Začne sa točiť opačným smerom, pekne dozadu...

A to tu máš ešte stále hordu blbečkov, ktorí si otierajú ústa o EÚ, lebo je fuj. Hlavne, že sa vezú do práce po ceste opravenej z eurofondov v trolejbuse zakúpenom z eurofondov a ich pracovné miesto vzniklo vďaka eurofondom. Pekne to ilustruje aj táto dokonalá fotka, kde niekto preškrtol vlajku EÚ, lebo si dovolila prispieť na cyklochodník, ktorý by mesto samo nepostavilo nikdy 🙂 https://imhd.sk/po/galeria-media/5101/V%C3%BDstavba-cyklochodn%C3%ADka-na-Sek%C4%8Dovskej-ulici-3-2019-11-2019/215166/Sek%C4%8Dovsk%C3%A1-ulica?ref=po%2Fgaleria%2F5101%2FV%25C3%25BDstavba-cyklochodn%25C3%25ADka-na-Sek%25C4%258Dovskej-ulici-3-2019-11-2019
Reakcia na: Tomas #25155:
Je skutočne obdivuhodné (alebo obdivuhodne hlúpe?) ako sa posledné roky všetky investície viažu na dotačné fondy. Až nebudú k dispozícii, život sa zastaví a už sa nikdy nič nekúpi a nič nevybuduje? Svet sa prestane točiť?
Ak sa podari na stavbu ziskat fondy, vratane sanaciu, tak je to realne. Inak nie.
Reakcia na: Jur@j #25152:
Toto je tiež môj názor a podpisujem sa pod neho. Ale oni aj tak stále budú týmto argumentovať a bojím sa, že im mesto nakoniec ustúpi.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.