Reakcia na: Tomáš #23458:
Konečne som sa dostal k napísaniu. Rád by som sa preto vyjadril, lebo do danej problematiky, domnievam sa, vidím najviac. Nedávno som tu už spomínal evidentnú potrebu tlaku zdola. Postup, akým sa sprístupnila on-line poloha vozidiel najsprávnejší nebol, to ako sa to realizuje poslednú dobu, najsprávnejší už vôbec nie je.
Riaditeľ DPmP bol viackrát nielen na mestskom zastupiteľstve vyzývaný k reagovaniu, ako si daná spoločnosť predstavuje otvorenosť dát. Ak odpovedal, tak iba váhavo. Neodpovedali ani na poslednú korešpondenciu z firmy daných vývojárov.
Prečo DPmP tak záleží na znižovaní svojho PR, ak už teraz dosahuje hodnoty úplnej stoky?
,,v Presove bude vzrastat tlak, aby tento, vraj extremne jednoduchy ukon"
→ Tomáš, spomínaš tlak. Aký máš na mysli? Aj tu som skeptik a ja ho nikde nevidím.
Súhlasím. Informačné tabule v súčasnosti NIE sú zahrnuté v žiadnom investičnom programe. Na otázku, či budú skôr vybudované prestupné "uzly" (Levočská, ŽST) alebo osadené informačné tabule, p. riaditeľ odpovedal v prospech 1.
BTW.: preferencia MHD v podobe podmienenej na CSS zaznamenáva ďalšie štádium. Istá žilinská IT firma vypracovala štúdiu, a tak tlačenie deadlinov zo strany projektu nových trolejbusov snáď urobí svoje.
Trochu ma mrzí ta nekonzistentnosť v pohľadoch na celkovú komplexnosť problematiky u poverených ľudí.
SOR 729
https://presov.korzar.sme.sk/c/8203763/skolak-pozna-trasu-acestovny-poriadok-kazdej-linky-mhd.html
http://presov.dnes24.sk/presovcan-nosi-v-hlave-mnozstvo-ciselnych-udajov-recituje-odchody-spojov-mhd-255341