Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Tie každodenné výmeny Rošer sú plán, alebo sa len každý deň jedno vždy pokazí?
Dnešný štýl výpravy by som privítal každý deň. 🙂
Informácie sú doplnené, ďakujem za trpezlivosť.
Reakcia na: 4.2.0 #24131:
Aj tretia.
Reakcia na: Jan Vartas #24130:
uz je aj druha
Reakcia na: Jur@j #24123:
Všimol som si ho až neskôr. 😏
Reakcia na: Jan Vartas #24126:
Tak nabudúce vymením aj obrázok. Ešte raz sa ospravedlňujem za zmätok.
Reakcia na: Jur@j #24125:
Rozumiem. Ja len preto, že keby kolega lumbert tu nedal odkaz, tak si zmenu vôbec ani nevšimnem. 🙂
Reakcia na: Jan Vartas #24124:
Po prvej aktualizácii som to aj zaklikol, ale nakoľko som oznam ešte opakovane upravoval, upozornenie sa stále obnovovalo a tým pádom sa aj článok opakovane zdieľal na facebookovej stránke. Takže som "aktualizáciu" odklikol, ale namiesto toho som správu zvýraznil, čiže sa zobrazuje s tmavším nadpisom (ako keby ste ju ešte nečítali).

Neviem, či mi je takto rozumieť, ale snažil som sa to vysvetliť polopatisticky.
Reakcia na: Jur@j #24123:
Dovolil by som si takú malú poznámku. Nakoľko sa správa môže v budúcnosti viac krát aktualizovať bolo by dobré, keby upozornenie na aktualizáciu bolo viditeľné už pred rozkliknutím správy.
Reakcia na: N/A #24122:
Ďakujeme za príspevok, ale na našej stránke už oznam visí.
Reakcia na: Shadow #24120:
Ahoj,
Oficiálne zdôvodnenie je také, že takí týpci, ako Poliak zo Studénky, sa potom aj tak snažili obísť závory protismerom, kde to padalo o pár skúnd neskôr.
Domnievam sa, že by najmä profesionáli byť výrazne intenzívnejšie školení na to, ako sa správať pri uviaznutí na priecestí (a najmä na to, ako na priecestí neuviaznuť).
O dopravných prasatách Európy aka Poliakoch škoda reči, ja som slniečkár a vítač ale Poliaci na cestách (inak mám medzi nimi kopu kamarátov) sa vymykajú všetkým štatistikám.
Reakcia na: S499.1023 #24119:
Každopádne nechápem prečo sa závory štandartne nezatvárajú selektívne - pre každý smer jazdy najprv pred až potom za priecestím. úplne triviálna záležitosť a zabránilo by to mnohým nehodám. Napríklad v Studénke.
Reakcia na: 3pa3ck3 #24118:
Postupné otváranie závor slúži k niečomu úplne inému - a to k obmedzeniu prúdového odberu pohonov závor.
Reakcia na: Tomas #24113:
Normy v tejto oblasti vôbec nepoznám, ale nenapadá mi žiadne priecestie, kde by som videl, že by sa závory zatvárali na dvakrát.

Čo sa týka postupného otvárania, tak to, pokiaľ viem, slúži pre potreby záchranárov, aby mohli predbehnúť kolónu cez protismer a potom prejsť ako prví cez priecestie.
Reakcia na: matis #24116:
Ano, maju nahradit vacsinu Rošer. Ja som pisal hlavne o pripadnych buducich nakupoch dlhsich elektrobusov.
Reakcia na: rexino #24115:
Ale tých 5 elektrobusov nieje náhodou len do 9m ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.