To je tá slovenská kvalita a spoľahlivosť. Istý človek kedysi povedal, že tieto vozidlá určite nie sú viac poruchové a nákladnejšie, než ktorékoľvek iné vozidlá prevádzkované v prešovskej MHD. O ich nezničiteľnosti a kvalite svedčí aj fakt, že niekedy je problém vypraviť štyri midibusy z ôsmich.
Po prvej aktualizácii som to aj zaklikol, ale nakoľko som oznam ešte opakovane upravoval, upozornenie sa stále obnovovalo a tým pádom sa aj článok opakovane zdieľal na facebookovej stránke. Takže som "aktualizáciu" odklikol, ale namiesto toho som správu zvýraznil, čiže sa zobrazuje s tmavším nadpisom (ako keby ste ju ešte nečítali).
Neviem, či mi je takto rozumieť, ale snažil som sa to vysvetliť polopatisticky.
Dovolil by som si takú malú poznámku. Nakoľko sa správa môže v budúcnosti viac krát aktualizovať bolo by dobré, keby upozornenie na aktualizáciu bolo viditeľné už pred rozkliknutím správy.
Ahoj,
Oficiálne zdôvodnenie je také, že takí týpci, ako Poliak zo Studénky, sa potom aj tak snažili obísť závory protismerom, kde to padalo o pár skúnd neskôr.
Domnievam sa, že by najmä profesionáli byť výrazne intenzívnejšie školení na to, ako sa správať pri uviaznutí na priecestí (a najmä na to, ako na priecestí neuviaznuť).
O dopravných prasatách Európy aka Poliakoch škoda reči, ja som slniečkár a vítač ale Poliaci na cestách (inak mám medzi nimi kopu kamarátov) sa vymykajú všetkým štatistikám.
Každopádne nechápem prečo sa závory štandartne nezatvárajú selektívne - pre každý smer jazdy najprv pred až potom za priecestím. úplne triviálna záležitosť a zabránilo by to mnohým nehodám. Napríklad v Studénke.
Normy v tejto oblasti vôbec nepoznám, ale nenapadá mi žiadne priecestie, kde by som videl, že by sa závory zatvárali na dvakrát.
Čo sa týka postupného otvárania, tak to, pokiaľ viem, slúži pre potreby záchranárov, aby mohli predbehnúť kolónu cez protismer a potom prejsť ako prví cez priecestie.
Change view
You can search for more expressions divided by the space.
N/A