Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Aktuálne Žilinský Citelis prišiel do Prešova, dostal som echo, že išiel cez Levočskú pred chvíľou.
Reply on: rexino #24135:
To je tá slovenská kvalita a spoľahlivosť. Istý človek kedysi povedal, že tieto vozidlá určite nie sú viac poruchové a nákladnejšie, než ktorékoľvek iné vozidlá prevádzkované v prešovskej MHD. O ich nezničiteľnosti a kvalite svedčí aj fakt, že niekedy je problém vypraviť štyri midibusy z ôsmich. 🙂
Tie každodenné výmeny Rošer sú plán, alebo sa len každý deň jedno vždy pokazí?
Dnešný štýl výpravy by som privítal každý deň. 🙂
Informácie sú doplnené, ďakujem za trpezlivosť.
Reply on: 4.2.0 #24131:
Aj tretia.
Reply on: Jan Vartas #24130:
uz je aj druha
Reply on: N/A #24128:
Mea culpa! 😶
Reply on: Jur@j #24123:
Všimol som si ho až neskôr. 😏
Reply on: Jan Vartas #24126:
Tak nabudúce vymením aj obrázok. Ešte raz sa ospravedlňujem za zmätok.
Reply on: Jur@j #24125:
Rozumiem. Ja len preto, že keby kolega lumbert tu nedal odkaz, tak si zmenu vôbec ani nevšimnem. 🙂
Reply on: Jan Vartas #24124:
Po prvej aktualizácii som to aj zaklikol, ale nakoľko som oznam ešte opakovane upravoval, upozornenie sa stále obnovovalo a tým pádom sa aj článok opakovane zdieľal na facebookovej stránke. Takže som "aktualizáciu" odklikol, ale namiesto toho som správu zvýraznil, čiže sa zobrazuje s tmavším nadpisom (ako keby ste ju ešte nečítali).

Neviem, či mi je takto rozumieť, ale snažil som sa to vysvetliť polopatisticky.
Reply on: Jur@j #24123:
Dovolil by som si takú malú poznámku. Nakoľko sa správa môže v budúcnosti viac krát aktualizovať bolo by dobré, keby upozornenie na aktualizáciu bolo viditeľné už pred rozkliknutím správy.
Reply on: N/A #24122:
Ďakujeme za príspevok, ale na našej stránke už oznam visí.
Reply on: Shadow #24120:
Ahoj,
Oficiálne zdôvodnenie je také, že takí týpci, ako Poliak zo Studénky, sa potom aj tak snažili obísť závory protismerom, kde to padalo o pár skúnd neskôr.
Domnievam sa, že by najmä profesionáli byť výrazne intenzívnejšie školení na to, ako sa správať pri uviaznutí na priecestí (a najmä na to, ako na priecestí neuviaznuť).
O dopravných prasatách Európy aka Poliakoch škoda reči, ja som slniečkár a vítač ale Poliaci na cestách (inak mám medzi nimi kopu kamarátov) sa vymykajú všetkým štatistikám.
Reply on: S499.1023 #24119:
Každopádne nechápem prečo sa závory štandartne nezatvárajú selektívne - pre každý smer jazdy najprv pred až potom za priecestím. úplne triviálna záležitosť a zabránilo by to mnohým nehodám. Napríklad v Studénke.
Reply on: 3pa3ck3 #24118:
Postupné otváranie závor slúži k niečomu úplne inému - a to k obmedzeniu prúdového odberu pohonov závor.
Reply on: Tomas #24113:
Normy v tejto oblasti vôbec nepoznám, ale nenapadá mi žiadne priecestie, kde by som videl, že by sa závory zatvárali na dvakrát.

Čo sa týka postupného otvárania, tak to, pokiaľ viem, slúži pre potreby záchranárov, aby mohli predbehnúť kolónu cez protismer a potom prejsť ako prví cez priecestie.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.