Vodic nezabudol. Tam nie je problem z ADBlue, ale s filtrom pevnych castic. Jeho princip je viac menej rovnaky ako u osobnych dieslov. Raz za cas musi prebehnut regeneracia filtra (kratkodobe vyrazne zvysenie teploty a spalenie zachytenych castic) a na nu musia byt na nejaku dobu splnene podmienky - teplota motora, otacky atd. a to sa pri prevadzke vylucne v meste nie vzdy podari pocas jazdy, takze po niekolkych neuspesnych pokusoch diagnostika vyda poziadavku na riadenu regeneraciu v dielni. No a tej poziadavke bolo v tomto pripade vyhovene dost neskoro a filter sa upchal. Od vtedy je nariadene ze problem s regeneraciou sa musi riesit okamzite.
201/1 - 390
201/2 - 389
201/3 - 387 -► 371 (387 ráno nemohla naštartovať, no nejako ju naštartovali mechanici a potom sa nedali zatvoriť predné dvere, prvý spoj bol vykonaný s meškaním a tam už bola 371)
111/1 - 701
111/3 - 702
111/4 - 122
111/5 - 121
111/6 - 703
111/8 - 711 (ale asi mala meškanie, nakoľko išla o 9:05 cez Hlavnú ako porucha a potom odbočovala na Plzenskú)
111/9 - 712
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
N/A
111/2 - 121
111/3 - 122
111/4 - 702 -► 353 -► 702 (aspoň si myslím že 702 bola aj ráno na 111/4)
121/1 - 704
121/2 - 710
121/3 - 717
121/4 - 708
121/5 - 714
121/6 - 713
121/7 - 719
121/8 - 721
121/10 - 718
201/1 - 389
201/2 - 371
201/3 - 372
211/1 - 385
211/2 - 384
211/3 - 396
211/4 - 392
211/5 - 395
211/6 - 366 -► 377
211/7 - 386
211/8 - 380
211/9 - 391
221/1 - 397 ❤ ?
221/2 - 359
221/3 - 393