221/2 - 356 -► 354 -► 343 -► 355 (v 356 o 16:35 zasvietila porucha MUX, vodič išiel do garáže, zobral 354-ku, a aj v nej zasvietila porucha MUX, no nemohla sa pohnúť, jeden z mechanikov prišiel na 355-ke, ktorá dokončila 221/2, potom prišiel ďalší na dodávke 9030, a potom prišla Tatra, ktorá ťahala 354 do garáže)
Vodic nezabudol. Tam nie je problem z ADBlue, ale s filtrom pevnych castic. Jeho princip je viac menej rovnaky ako u osobnych dieslov. Raz za cas musi prebehnut regeneracia filtra (kratkodobe vyrazne zvysenie teploty a spalenie zachytenych castic) a na nu musia byt na nejaku dobu splnene podmienky - teplota motora, otacky atd. a to sa pri prevadzke vylucne v meste nie vzdy podari pocas jazdy, takze po niekolkych neuspesnych pokusoch diagnostika vyda poziadavku na riadenu regeneraciu v dielni. No a tej poziadavke bolo v tomto pripade vyhovene dost neskoro a filter sa upchal. Od vtedy je nariadene ze problem s regeneraciou sa musi riesit okamzite.
201/1 - 390
201/2 - 389
201/3 - 387 -► 371 (387 ráno nemohla naštartovať, no nejako ju naštartovali mechanici a potom sa nedali zatvoriť predné dvere, prvý spoj bol vykonaný s meškaním a tam už bola 371)
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
N/A
121/2 - 713
121/3 - 714
121/4 - 115
121/5 - 717
121/6 - 114
121/7 - 719
121/8 - 708
121/9 - 118
121/10 - 718
121/11 - 117
121/12 - 710
121/13 - 716
121/14 - 721
201/1 - 390
201/2 - 389
201/3 - 387 -► 371 (387 ráno nemohla naštartovať, no nejako ju naštartovali mechanici a potom sa nedali zatvoriť predné dvere, prvý spoj bol vykonaný s meškaním a tam už bola 371)
211/1 - 396
211/2 - 395
211/3 - 391
211/4 - 384
211/5 - 386
211/6 - 385
211/7 - 380
211/8 - 392
211/9 - 379
212/5 - 368
221/1 - 381
221/2 - 359 ?
221/3 - 375
221/4 - 355
221/5 - 383
221/6 - 356
221/7 - 393
221/8 - 397