Reakcia na: amater #930:
predĺženie trasy na Trajan ako L1 v X je zbytočný, pretože ak niekto chce ísť na Trajan 22.15, pokojne môže na to využiť spoj prímestskej dopravy L204421/17 z Aut.st. o 22.10, alebo na OÚ, či do CENTRA L204412/45 o 22.15 hod. alebo L204408/37 o 22.20, zase na OÚ a TESLU spoj L204404/25 o 22.10 a podobne.Obsadenosť spoja L20 na piešťanske pomery je takmer 100%, ak berieme do úvahy,že prázdne+preplnené=priemer, čo je v tomto prípade 100%.
L8 a L18 chodili za sebou hlavne ráno a to spojmi okolo 10tej hodiny. No v súčasnosti je o tomto čase taktiež zhoda, a to na stredovej zastávke Štefánikova, CZŠ, kde L8 odchádza 9.50 a L18 9.58 (približne),
všetko sa dá vymyslieť, aj pravidelnosť liniek zo zastávok, ale na to treba fakt trpezlivosť a vhodného človeka a nie ľudí z VŠ a odboru dopravy v Žiline. Takéto trasovania, grafikony by mal plánovať človek z mesta prostredníctvom dopytovania sa ľudí.

lukisho
L18 by som nechal, ale s iným trasovaním. Problémom je dostať sa zo starých Piešťan na Polikliniku, tak by bolo lepšie zaviesť taký spoj, aby tam premával. Napr. trasa: Poliklinika-A.Trajan-Mlyny-Aut.st.-Kocka-Vršok-Jánošíkova-CZŠ- presun po ul.Hoštáky -Kocka-Aut.st.-Mlyny-A.Trajan-Poliklinika.
Túto linku by využívalo naozaj veľa ľudí. Ak by vznikla, tak L13 a 14 + L3 a 4 by som trasovanie nemenil.