Reakcia na: amater #930:
predĺženie trasy na Trajan ako L1 v X je zbytočný, pretože ak niekto chce ísť na Trajan 22.15, pokojne môže na to využiť spoj prímestskej dopravy L204421/17 z Aut.st. o 22.10, alebo na OÚ, či do CENTRA L204412/45 o 22.15 hod. alebo L204408/37 o 22.20, zase na OÚ a TESLU spoj L204404/25 o 22.10 a podobne.Obsadenosť spoja L20 na piešťanske pomery je takmer 100%, ak berieme do úvahy,že prázdne+preplnené=priemer, čo je v tomto prípade 100%.
L8 a L18 chodili za sebou hlavne ráno a to spojmi okolo 10tej hodiny. No v súčasnosti je o tomto čase taktiež zhoda, a to na stredovej zastávke Štefánikova, CZŠ, kde L8 odchádza 9.50 a L18 9.58 (približne),
všetko sa dá vymyslieť, aj pravidelnosť liniek zo zastávok, ale na to treba fakt trpezlivosť a vhodného človeka a nie ľudí z VŠ a odboru dopravy v Žiline. Takéto trasovania, grafikony by mal plánovať človek z mesta prostredníctvom dopytovania sa ľudí.

lukisho
L18 by mala byť vedená inak, najlepšie tak, aby z AS premávala na Vršok priamo a potom v pôvodnej trase do CENTRA (zviezlo by sa viac ľudí od AS), ale neviem túto linku výhodne zakončiť, asi takto: AS-Kocka-Vršok-CZŠ-Kino-Aupark-OÚ-Mlyny-AS a spiatočná linka: AS-Mlyny-OÚ-CENTRUM-Kino-CZŠ-Vršok-AS (avšak to by bolo asi nevýhodné, lebo by kopírovala L8 od OÚ po CZŠ)