Ono by asi bolo dobre zistiť obsadenosť spomínaného spoja linky L8 a potom pouvažovať nad trasovaním ranného spoja L20. Viem, že L20 je školský spoj, pamätám si, ako nám to riaditeľka na základke (chodil som na ZCŠ) hovorila.
A k tej L18, pred zmenou trasy na súčasnú som si všimol aj to, že od Bodony až do centra išli niektoré spoje L8 a L18 hneď za sebou (a to doslovne jeden za druhým), čo sa mi v Piešťanoch zdá nepraktické.
Ešte ma napadlo, že možno by bolo zaujímavé vytvoriť aj neskorý večerný spoj na Trajan, napr. posledný spoj L11 (ten cez týždeň) by mohol premávať ako posl. spoj L1. Možno by sa niekto z Centra na Trajan zviezol aj o 22:15. Ale to sú už len špekulácie, či by takým spojom niekto aj jazdil.
Zaujímalo by ma ale, či sa na piešťanské autobusy vrátia el. tabule, lebo boli veľmi dobre čitateľné aj za ostrého slnka a človek rozhodne ocenil ich praktickosť hlavne v neskorých hodinách, keď bola tma a na papierové "žlté cedule" nebolo ani vidieť.
A k tej L18, pred zmenou trasy na súčasnú som si všimol aj to, že od Bodony až do centra išli niektoré spoje L8 a L18 hneď za sebou (a to doslovne jeden za druhým), čo sa mi v Piešťanoch zdá nepraktické.
Ešte ma napadlo, že možno by bolo zaujímavé vytvoriť aj neskorý večerný spoj na Trajan, napr. posledný spoj L11 (ten cez týždeň) by mohol premávať ako posl. spoj L1. Možno by sa niekto z Centra na Trajan zviezol aj o 22:15. Ale to sú už len špekulácie, či by takým spojom niekto aj jazdil.
Zaujímalo by ma ale, či sa na piešťanské autobusy vrátia el. tabule, lebo boli veľmi dobre čitateľné aj za ostrého slnka a človek rozhodne ocenil ich praktickosť hlavne v neskorých hodinách, keď bola tma a na papierové "žlté cedule" nebolo ani vidieť.
amater