Reakcia na: Lubomir #60:
V západnej Európe som skôr videl, že malé mesto má trebárs 2 linky, ak je to možné, tak aj s pravidelnými intervalmi, ale rozhodne bez takýchto nezmyselných vetvení.Podľa mňa to nie je dobrá prax, zavádzať x variant linky, podľa toho akej skupine (dôchodcov) to práve vyhovuje a ktorá si to vylobuje. Lebo odvezieš 10 - 15 preferovaných ľudí priamo, ale stratíš 30, ktorí MHD nepoužíjú z toho dôvodu, že je systém neprehľadný. Určité špeciálne spoje pre pracujúcich samozrejme áno, ale nie až takýto guláš.
A na záver by som si Ťa dovolil upozorniť, že cez PB jazdia rýchliky viacmenej v dvojhodinovom takte.
Valec
"druhý spoj nejde buď pre nejakú poruchu, nedostatok vodičov alebo nejaké mimoriadne udalosti "
- to ste si už vybavili. Len by som sem mimoriadne udalosti neplietol, tie sa môžu stať aj v PB.
"Koľkokrát si využil Považskobystrickú MHD?? Určite ani raz, lebo ináč by si vedel, že za poslednú dobu prešla zmenami - k lepšiemu"
- tak to by má schválne zaujímalo, čo sa v PB MHD zlepšilo? Teda ohliadnuc od toho, že (z dôvodu vzniku nového prevádzkovateľa) bol vymenený vozidlový park.
"viď úžasné zmeny v Petržalke po sprevádzkovaní mosta Apollo"
- tak to áno, hlavne že v PB sa po každej zmene cestovného poriadku stáva cestovanie stále neprehľadnejšie. Veď už pomaly každý spoj extra číslo linky a trasu. Stačí si pozrieť tie preľadné cestovné poriadky s desiatkami poznámok.
"nekritizujte MHD v PB len pre to, že nemá intervalový CP (ale má, len na linkách, ktoré jazdia do dedín budeme asi ťažko zavádzať intervaly)"
- tak to potom bude celá PB asi len jednou veľkou dedinou. Jediný čiastočne intervalový CP má len a len linka 3. Už len čakám pri že pri najbližšej zmene CP vznikne linka 30.
? ? ?