Reakcia na: Lubomir #60:
V západnej Európe som skôr videl, že malé mesto má trebárs 2 linky, ak je to možné, tak aj s pravidelnými intervalmi, ale rozhodne bez takýchto nezmyselných vetvení.Podľa mňa to nie je dobrá prax, zavádzať x variant linky, podľa toho akej skupine (dôchodcov) to práve vyhovuje a ktorá si to vylobuje. Lebo odvezieš 10 - 15 preferovaných ľudí priamo, ale stratíš 30, ktorí MHD nepoužíjú z toho dôvodu, že je systém neprehľadný. Určité špeciálne spoje pre pracujúcich samozrejme áno, ale nie až takýto guláš.
A na záver by som si Ťa dovolil upozorniť, že cez PB jazdia rýchliky viacmenej v dvojhodinovom takte.
barack40
K linke 41 len toľko, že síce jazdí až na Búdkovú, ale s úžasným 20 minútovým intervalom v špičke a 30 minútovým intervalom s hodinovými dierami mimo nej, čo sa mi zdá úbohé na širšie centrum hlavného mesta. Ja viem, že v 41 sa veľa ľudí nevozí, ale určitý štandard by mal byť zachovaný, aspoň tých 15 min v špičke...
Čo sa týka nového označovania, ja si nesťažujem, je to lepšie ako voľakedy. Síce stále sa stáva, že občas ukazuje inú zastávku, ako má, dokonca aj iný smer občas (fajn pre turistov, ja osobne už nikomu neodporúčam riadiť sa tým).
Ku zmene MHD v Petržalke: Nemám problém aj 10x prestúpiť, ale vzhľadom na nespoľahlivosť MHD (poruchy, nedostatok vodičov, bratislavská preferencia MHD a iné), časové lístky, vďaka ktorým neprestúpim (10 min je nič, 30 min v špičke skoro žiadna šanca na prestup a 60 min za 22 korún ďakujem pekne), to nie je bohvie čo. V Petržalke sú síce intervaly celkom prijateľné, ale čo ak sa ja potrebujem dostať inde ako do Petržalky??? Čo taká linka 87??? Ten jej interval 12/20/30 min., no úžasné niečo. Denno denne zažívam situácie, ako ľudia nadávajú, že nestihli 87, ako sú naštvaní, že musia čakať na ďalšiu a cvikať ďalší lístok. Ak by VŠETKY linky v Bratislave chodili tak, že nebude problém s prestupmi, tak s nimi ani problém nebude. V súčasnej situácii je to problém a dosť veľký. Toť všetko odo mňa zatiaľ...