? o 10 min. dlhšia jazdná doba predsa znie lepšie, nie?
Ale tak máte pravdu, električka nie je vohviečo oproti autobusom, ale ak by boli spravené prípoje (čo nie sú), tak by si minimálne v sezóne svojich cestujúcich našla, aj napriek tomu, že tam jazdia autobusy. Ak by sa preklasifikovala zo železnice na električkovú trať, nemuseli by sa o ňu starať ŽSR, neplatil by sa poplatok za DC a celkovo jej prevádzka by vyšla lacnejšia...
Šikovne si napísal "o 10 minút dlhšia jazdná doba" a nie "o polovicu dlhšia jazdná doba" ? . A ako dobre obslúži električka tie obce za Teplicami?
Vidím, že si militant ? .
Určite sú kompetentnejší tí ľudia, ktorí tou MHD-čkou jazdia dennodenne, neustále sledujú dianie v MHD a majú snahu niečo zmeniť, venujú tomu svoj voľný čas, a čo je hlavné, PODPORUJÚ verejnú dopravu a nevyvážajú si zadky v autách ? Mimochodom, keď už tu boli spomenuté tie návrhy - už mám ten nový návrh víkendových CP (pre všetky linky + turnusy) takmer hotový. Dúfam, že to nebude zbytočná robota ? Treba myslieť pozitívne, pomáha to ?
suma sumárum - nie sme kompetentní, aby sme hovorili o výhodnosti a systéme MHD, pretože nemáme na to vzdelanie a navyše v PB sa nemôžeme hrať na mesto s dopravným konceptom, pretože ani väčšie mestá ich nemajú. Toľko k argumentom ktoré povedali, že takt pre Považskú je nerealizovateľný.
dohodli sme sa, že sa na to pozrieme a vyskúšame cez prázdniny, ak sa niečo nezmenilo. Pravdou je, že ak by sa urobila pomalá jedenástka a rýchla desina, tak by to mohlo byť zaujímavé.
Tým pádom by mohla byť jedenástka v intervale odch.25 zo žst a 00 príchod na žst. Desina v nepárne hodiny 02 z AS a 22 príchod na ŽST.
Ozaj páni, pred časom ste tu riešili taktovú dopravu na Rozkvet, nadväznosti na vlaky a pod. Ako to dopadlo? Uspeli ste? Lebo voľajako sa o tom prestalo písať...
ževraj k 01.09.2011 teda dúfame že to bude taký rozumný dátum, a pritom sa zvezu aj zmeny cp, v každom prípade pri zmene smeru 11 tak tá bude zachádzať na ul.Východná a 10 bude len I,II a III
TREŽ obsluhuje Teplú aj Teplice veľmi dobre, pričom autobusov jazdí súbežne toľko, že keby neboli, tak by bol potenciál na zaplnenie TREŽ aj s riadiacim vozňom... Je tam síce negatívum - o 10 min. dlhšia jazdná doba, ale aj to by sa dalo zlepšiť. Veď nechápem, ako môže hentá električka mať také obrovské náklady, veď zamestnanci skoro žiadni (v Teplej výpravca musí byť, rušňovodič musí byť - ale vodič busu tiež, údržba tratí a vozidiel - busy a cesty sa udržujú tiež, v Tepliciach nemusí byť nikto - možno pokladník, ak si na seba "zarobí").
Ad TREŽ: A aký by mal byť dövod pre zrušenie súpbežných autobusov a zaradenie TREŽ do ZDO okrem toho, že električkoskorovlak je viac šoto?
Ad 2): OK, nechajme tak a povedzme, že išlo o nepochopenie.
1) Hovoril som všetci dopravcovia, myslel som v rámci ZDO... pri IDS sa tiež väčšinou integrujú len dotované linky. A TREŽ - ano, mala by byť ZDO, ale len v prípade, že by sa zrušili súbežné busy T.Teplá - Teplice a poriadne sa to sprípojovalo s vlakmi smer Žilina (na Bratislavu prípoje netreba - tam sa dá ísť priamym busom do Trenčína a tam prestúpiť na vlak)
2)Nechajme tak... ? špatne som sa vyjadril v príspevku #1046 Proste integrovaný lístok by mal byť výhodný, ale absolútna spravodlivosť neexistuje - mimochodom 1-2 zastávky málo ľudí cestuje. Výhodné by to malo byť hlavne pri kombinovaní jednotlivých dopravcov... ale ako hovorím, nechajme tak ?
1) Hovoril si všetci dopravcovia. To kto stanovuje vo Švajčiarsku, čo je ZDO a čo je "komerčná dráha"? A keď už si sa oslím mostíkom prepracoval k lanovke - čo TREŽ? Mala by byť ZDO? TEŽ?
2) A tento lístok na jednu zónu bude musieť podľa tvojej teórie byť lacnejší alebo maximálne tak drahý, ako lístok na jednu zastávku.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
barack40
Ale tak máte pravdu, električka nie je vohviečo oproti autobusom, ale ak by boli spravené prípoje (čo nie sú), tak by si minimálne v sezóne svojich cestujúcich našla, aj napriek tomu, že tam jazdia autobusy. Ak by sa preklasifikovala zo železnice na električkovú trať, nemuseli by sa o ňu starať ŽSR, neplatil by sa poplatok za DC a celkovo jej prevádzka by vyšla lacnejšia...