Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: n1zmo #616:
Ikarusy MDS nevlastní žiadne a čo sa týka Karos B732, myslím, že vlastní dve - PB-229AC (zadné čelo má ako Karosa typu B932) a PB-186AY (s náterom TESCO). Myslím, že v súčasnosti obe slúžia už len ako záložné vozy.
Zdravim, chcel by som sa len spytat ci sa este v PB nachadzaju resp. ci MDS vlastni este nejake povodne autobusy radu 700 prip. Ikarusy. Dakujem ?
Reakcia na: desina #612:
? prihrejem si polievočku:
1. môj návrh je zrušiť všetky spoje MHD 31 a 310, dať zachádzať linku MHD 3 do Podmanína, tieto spoje zobrať z MHD 3 a dať ich na MHD31. Spoje by zachádzali v PO-PI napr. každú hodinu v SO-NE každé dve
2. zrušiť v SO-NE spoje MHD32 a 320 a dať zachádzať MHD 4, resp. opačne zrušiť 4 a dať zachádzať 32 a 320
3. MHD 2 viesť po trase : Hromadné garáže - žel. stanica - aut. stanica - štadión - ul. Kukučínová
4. v SO-NE zrušiť všetky spoje cez ul. odborov z toho vyplýva že zrušiť všetky spoje cez ul.Kukučínovú a dať spoje po trase MHD3, po prípade aj v PO-PI po 16tej

?
Reakcia na: MarekPB_B961E #609:
výveska je taká aká je, iná nebude
Reakcia na: desina #612:
škoda, že sa to zamietlo, bola to veľmi dobrá myšlienka. Čo sa týka spomenutých mestských častí, tak by bolo vhodné zaviesť 2. tarifné pásmo (určiť hraničné zastávky 1. tarifného pásma).

Inak, skúsil som vytvoriť pevné trasy liniek 310, 320, 40, 100, 110. Plus som tam dodal pevnú trasu pomyselnej linky 14, ktorá by nahradila spoje 93 a 77 linky 100 a spoje 14, 26 a 28 linky 110. Išlo by o spojenie Rozkvetu, Zakvášova a Hlín.

http://leteckaposta.cz/863702208
Reakcia na: MarekPB_B961E #611:
Kedysi som niečo podobné navrhoval - prestupný bod mal byť Zakvášov, konečná, kde sa pripájal spoj Podmanín - Zakvášov - Zem.Kvášov - Praznov. A o hodinu Praznov - Zakvášov - Podmanín. A trojka mala ísť AS-TESCO-ZAKV-HLINY-TESCO-AS. Ale sa to zamietlo. Úspora tam bola značná, ale prestup je znížený komfort cestujúceho a zvýšené náklady. Aj tak si však myslím, že Podmanín, Kvašov, Praznov, Moštenec, Teplá , Vrtižer Milochov, Podhradie, Šebešťanová, Podvažie by mali platiť viac.
Reakcia na: desina #610:
tak by to bolo najlepšie, celá L310 po trase trojky + dva školské spoje cez ZŠ sv. Augustína

Tie večerné spoje by sa dali vymyslieť napr. aj tak, že by sa pridal dáky ten spoj na linke 3, pričom zo zastávky TESCO by premávali následne prípoje L4 a L320 (alebo len L320 so zachádzkou do Z. Kvášova), a z konečnej v Zakvášove by premával prípoj L310. Zjednodušilo by sa tým nielen vedenie liniek, ale hlavne CP.
Reakcia na: MarekPB_B961E #609:
dosaihol by si pevnú trasu. ale aj tak je tam dosť tých špeciálov. Ja by som to celé dal v trase trojky, zmiešal s tridsaťjednotkou a tie večerné vymetáky všetkých dolín by som zrušil. (resp.vymyslel inak)
K navrhovaným zmenám pridávam súbor s CP L310 (smer Podmanín) a takisto predstavu zastávkového označníka so súčasnými značkami.

http://leteckaposta.cz/856853970
Reakcia na: Valec #607:
len to sa niekedy nedá, resp. je to úplne nemožné
Reakcia na: desina #605:
Wow, aká pozitívna zmena myslenia. ? Pánom poslancom treba hlavne vysvetliť, že keď sa vyhovie tým piatim ľuďom, tak iných 10 prestane časom MHD využívať a bude treba o to vyššiu dotáciu (alebo znížiť výkony, čo zas naštartuje iných 10 ľudí....).
Druhá vec je, že ak už mesto samotné nemá odbor dopravy, kde by sa tejto problematike niekto aj seriózne rozumel, tak stále má podiel v MDS, ktorá by túto odbornú prácu mala robiť a nie si do toho nechať zbytočne kafrať od poslancov bez adekvátneho vzdelania. ?
Reakcia na: desina #605:
je pravda, že čo sa týka MHD u nás, sú problémovým článkom poslanci, ktorý danými spojmi podľa môjho názoru v živote nešli

MHD-čka u nás by si mala brať príklad z takých miest, ako je napr. Trenčín, pri ktorom si myslím, že úroveň MHD v posledných rokoch dosť vzrástla, ikeď je tam ešte pár chybičiek, ktoré by sa mali odstrániť. A čo sa týka cestovných poriadkov, tak všetky linky majú pevnú trasu a nachádza sa v nich max. 5 značiek, aj to takých, ktoré buď hovoria o zmene konečnej alebo označujú spoje obsluhované nízkopodlažnými vozidlami. U nás má linka 310 značiek presne 12 a problém má pochopiť to domáci, nie tak niekto z iného mesta. Nehovoriac o tom, že by určite privítali aj samotní vodiči.
Reakcia na: MarekPB_B961E #603:
Začínam aj ja raziť názor - pevne stanovená trasa, minimum značiek a obmedzení a takt.

Kedysi som bol sám zástanca oddelenia špeciálnych spojov od linky, kto ale mohol tušiť, že tie špeciálne linky sa stanú majoritné. 31tku pomaly ani nestretneš a 310 furt dakde a vždy niekde inde.

a navyše začínam byť presvedčený, že tvorba CP by mala ísť opačne. Školské spoje napríklad na príchod k školám do 7.40, od škôl 11.40, 12.40,13.40 a nech sa všetky školy prispôsobia. Omše sa tiež dajú napasovať tak, aby ľudia stíhali. Lenže tu je to tak, že poslanec povie, že 5 ľudí od nemocnice, ktorí ani nemajú v ten istý deň smenu potrebuje ísť domov o 15.20 a tak sa kvôli nim ďalších 40 ľudí trepe cez TESCO a Nemocnicu na Rozkvet.
Reakcia na: Valec #601:
poslal som ti mail
Reakcia na: mds #600:
èo sa týka nápadov na zjednodušenie MHD-èky v našom meste, zhrnul by som to do nieko¾kých bodov:

1. zaviesť pevnú trasu na L310
Smer AS (Podmanín - Podhorská - Nemocnica - SPŠ - Aut. stanica), prièom pár spojov by bolo vedených cez zastávky Zakvášov, koneèná, ZŠ sv. Augustína a IV. ZŠ,
Smer Podmanín - rovnaká trasa aj s nejakými spojmi cez ZŠ. sv. Augustína, prièom cez Hliny by boli vedené len tie spoje, ktoré zachádzajú do Zem. Kvašova, Praznova, príp. oboch mestských èastí;

2. L320 viesť v oboch smeroch po trase Praznov - (Zem. Kvášov) - Hliny - Nemocnica - SPŠ - Aut. stanica, prièom pár spojov by takisto, ako v prípade L310 išlo cez ZŠ. sv. Augustína;

3. zmeniť zastávkové oznaèníky tak, aby bolo možné zo znaèiek jasne urèiť, v ktorých zastávkach daný spoj zastavuje (napr. L100, 110, 310, 320).

Dané zmeny som navrhol hlavne z toho dôvodu, že dané linky sú pre väèšinu verejnosti doteraz komplikované. Takmer každý spoj obsluhuje iné zastávky a je v tom chaos.

Mimochodom, všetkým priaznivcom a odborníkom MHD prajem všetko dobré do nového roka ?
Reakcia na: mds #336:
a kde to zmizlo?
Reakcia na: mds #600:
Zjedodušenie v akom zmysle? A zostane to zas len niekde v šúflíku založené? ?
uvítam všetky pripomienky a návrh a nápady na zjednodušenie MHD-čky
Reakcia na: mds #598:
v prešove majú zaujímavo vyriešené školské spoje -
http://www.dpmp.sk/files/sk-spoje2010.pdf
Reakcia na: desina #597:
buď na základe objednávky, resp. im udelia jednotlivé obce licenciu

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.