Reakcia na: mathulo #22727:
V prípade ak by sme vedeli vybudovať električky segregovane od aut, nebol by problém so sklonovým pomerom na Klokočine, mali by plnú preferenciu a interval by sa nezhoršil oproti terajšiemu menej ako 5 min. na Hviezdoslavke cez špičku tak som za. Ale ak nie, tak mi to prídu ako zbytočne vyhodené peniaze z EÚ, ktoré sa dajú investovať do vybudovania bus pruhov, zavedenia preferencie autobusov ako aj samotného nákupu modernejších autobusov.Avšak na druhej strane je v Európe veľa menších prevádzok ako napríklad Olsztyn, Jena, Olomouc, ktoré fungujú a niektoré dokonca len niekoľko rokov. Nitra podľa mňa má potenciál na naplnenie nejakého menšieho vozidla typu Stadler nOva, Solaris Tramino (Olstztyn), Pragoimex EVO a pod. avšak treba dostať do električiek nie len ľudí z autobusov, ale aj z aut. Čiže vybudovať na konečnej P+R, zaviesť lepšiu tarifu (ideálne IDS NSK) a ponúknuť vyššiu cestovnú rýchlosť oproti individuálnej doprave. Potom myslím, že by to fungovalo.
Vladimír
Výveska v prílohe, rovnaká by mala byť na zastávke.