Práve 13:40 je najviac zaplnený. Berie školy v meste, ktoré končia 5. aj 6. hodinou. Chodím ním pravidelne a už sa teším na viac kĺbov nabuduci rok (dúfam).
Zrovna Štitáre ten kĺb až tak súrne nepotrebujú. V poobednej špičke chodia klbaky 3 krát na 27 a to 13:40, 14:40, 15:40. O prvom spoji nemám nejakú štatistku, ale viem že ten spoj 14:40 býva slušne zaplnení, ale už o 15:40 je cestujúcich toľko, že väčšina sedí a zopár cestujúcich stojí, čiže nejedná sa o naplnený autobus. Nechcem spochybnovať nasadzovanie 18m na 27, lebo určite to má zmysel z hľadiska komfortu, len chcem poukázať, že v meste sú aj iné linky, kde sa aj 18m dokáže zaplniť oveľa viac a kde by náhrada kratším vozom oveľa viac bolela.
Z akého pohľadu si to vezmeš. Pred tým bola nekvalita cestovania napr. 0% (výborné). Teraz sa zvýšili nekvalita o 100%. 100% nekvalita neznamená že sa necestuje. Chápeš už?
Neviem, odkiaľ sa berie ten tvoj výpočet, ale popoludňajšia L27 ma štve oveľa menej, ako fakt, že sa toto vôbec musí diať. 207-ička je chorá, 204-ka mala nejakú habaďúru minulý týždeň, VanHool 541 buď je alebo ešte donedávna bol nepojazdný, takisto 148-ičke tečie nejaká kvapalina... tie klbáky v tomto meste majú nejakú kliatbu alebo čo. 22/3, 32/4, niekedy 2/3 v aktuálnych dňoch veľmi nehrozia v kĺbovom štýle.
Prečo na 22/3 stále chodia sólo vozidlá? Zhoršilo to cestovanie na poobednej L27 o 100%.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
dingo